آخرین اخبار
اولین رویداد ملی ایران تن با رویکرد کالکشن سازی لباس محرم و اربعین ،تحت عنوان دیدار فراخوان داد
اولین رویداد ملی ایران تن با رویکرد کالکشن سازی لباس محرم و اربعین ،تحت عنوان دیدار توسط کارگروه مد و لباس و ویژند سدن پوش برگزار می شود.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور رویداد ملی ایران تن با رویکرد کالکشن سازی ( مجموعه ای از چیزهایی که با هم ارتباط دارند. در یک کالکشن لباس این ارتباط میتواند بین لباسهای یک مجموعه، استفاده از رنگ، جنسیت لباس و پارچه، طرح چاپ مشابه، طراحی و ایده در برشها و حجم لباس و … و یا ترکیب تمامی این موارد باشد. ) لباس محرم و اربعین تحت عنوان رویداد ملی دیدار توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و بنیاد ملی مد و لباس ایرانی اسلامی و ویژند سدن پوش از تاریخ سوم الی پنجم تیرماه در هتل همای تهران برگزار میشود. 

لازم به ذکر است ؛ این اطلاعیه به منظور فراخوان این رویداد بوده و از تمامی برند (ویژند) ها و طراحان پارچه و لباس دعوت میشود تا این رویداد شرکت نمایند. همچنین گفتنی است برای متقاضیان هیچ محدودیتی در ارسال اثر نمونه سازی شده وجود ندارد و شرکت در این رویداد کاملا رایگان است. 

از مزایای ویژه شرکت در این رویداد ( نمایشگاه ) میتوان به موارد ذیل اشاره کرد. 

 عکاسی از محصول و ورود به مجله کالکشن محرم و اربعین ویژندهای برتر ایرانی 

 فرصتی مناسب جهت برندسازی و آشنایی مخاطبین با برند شما 

معرفی خدمات تولید جهت صنعتی سازی محصول و کاهش بهای تمام شده تولید 

 کسب نشان مالکیت شیما برای طرح های برتر 

◻️علاقه مندان می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه کالکشن نمونه دوزی شده( با موضوعیت محرم و اربعین) خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند. 

نشانی دبیرخانه ارسال آثار؛ تهران . چهارراه کالج . خیابان حافظ . کوچه هلال احمر . پلاک 6 . دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور 

همچنین علاقه مندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در پیامرسان ایتا عضو کانال سدن پوش به آدرس https://eitaa.com/sadenpoush شده و یا با شماره تماسهای 021-66731560 و 09303299038 و 09929713258 تماس بگیرند. 

🆔 @irantan_roydad

🆔 @sadenpoush

🌐 Www.Irantan.com

شناسه خبر : 8583
تاریخ : 1402/3/17 04:42:09
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/lVA9tH
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #رویداد ملی #ایران تن #کالکشن سازی #لباس محرم #اربعین #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.