آخرین اخبار
رویداد ملی تا ثریا در استان بوشهر برگزار شد
شانزدهمین دوره رویداد کشوری تا ثریا با حضور صاحبان ایده‌های فناورانه برتر و سرمایه‌گذاران در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

رویداد تا ثریا یک رویداد فن‌آورانه است که سه ضلع نیاز‌های فناورانه، پاسخ‌های فناورانه و شبکه پشتیبان حل مسئله که منتج به بسیج منابع مالی و اعتباری برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است را در بر می‌گیرد تا اقتصاد دانش بنیان عملیاتی شود.

معاون ارزیابی و مسول ارزیابی و هدایتگری طرح‌ها در شانزدهمین دوره رویداد کشوری تا ثریا در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما گفت: این رویداد در استان بوشهر با محوریت زنجیره ارزشی این استان است که طرح‌هایی در حوزه‌های دریا، پتروشیمی و ... را دربر می‌گیرد.

حسنی افزود: از جامعه نخبگانی استان بوشهر ۱۰۰ طرح به این رویداد ملی ارسال شده که بر اساس شاخص‌های مسئله محوری، وجود بازار و شاخص‌های اقتصادی مانند دوره بازگشت و میزان سرمایه مورد نیاز و سودآور بودن ارزیابی شده‌اند که از این میان ۱۴ طرح برای حضور در این برنامه انتخاب شده است.

به گفته وی بعد از برگزاری رویداد، شبکه نخبگانی استان می‌توانند طرح‌های خود را از طریق نمایندگی استانی به دبیرخانه ارزیابی طرح‌ها ارسال کنند و فرآیند ارزیابی و سرمایه‌گذاری آن‌ها پیگیری می‌شود.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار بوشهر هم با اشاره به خام فروشی محصولات در پتروشیمی‌ها، گفت: برای تکمیل زنجیره‌های ارزش محصولات مزیتی و راهبردی استان نیاز است تا شرکت‌های دانش‌بنیان پای کار بیایند تا با روش‌های فناورانه و دانش بنیان، بهره‌وری بیشتری ایجاد شود.

علی باستین به شرکت‌های دانش بنیان و ایده‌های برتر قول مساعد داد تا به آن‌ها تسهیلات مالی پرداخت شود.

در پایان این رویداد از صاحبان ایده‌های برتر تجلیل شد.

شناسه خبر : 8861
تاریخ : 1402/3/25 06:04:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Pc8ogL
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #رویداد ملی #تا ثریا #استان بوشهر #دانشگاه #خلیج فارس #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.