گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ایجاد بیش از ۸ هزار فرصت شغلی برای مدد جویان البرزی
کرج-معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز گفت: به ۸۲۶۲ نفر مددجو و نیازمند خدمات ایجاد اشتغال شامل پرداخت تسهیلات، کاریابی، بکارگیری در طرح‌های اشتغال توسط راهبران شغلی و آموزش ارائه شد.

به گزارش نشریه دریا کنار به نقل از سایت اصلی 

کیومرث عدل بخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه راه‌اندازی کسب‌وکار، تولید محصولات باکیفیت و دستیابی خانواده‌های نیازمند به درآمد پایدار از رویکردهای راه‌اندازی طرح‌های اشتغال است.

گفت: در ۹ ماهه ابتدای سال به ۸۲۶۲ نفر مددجو و نیازمند خدمات ایجاد اشتغال شامل: پرداخت تسهیلات، کاریابی، بکارگیری در طرح‌های اشتغال توسط راهبران شغلی و آموزش ارائه شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز باتوجه اجرای ۸ هزار و ۲۶۲ مورد تسهیلات اشتغال برای مددجویان و پنج دهک پایین درآمدی در البرز توسط این نهادافزود: مبلغ ۶۴۰ میلیارد تومان اعتبار و ۱۶ بانک عامل به استان تخصیص یافته است که در ۹ ماهه نخست سال تعداد ۴۹۲۹ نفر تسهیلات به ارزش ۴۵۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کرده اند.

کیومرث عدل بخش بابیان اینکه تسهیلات اشتغال این نهاد در زمینه‌های خدماتی، تولیدی صنعتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت می‌شود بیان کرد: برای کارفرمایانی که از مددجویان موردحمایت این نهاد در کسب‌وکار خود به‌کارگیری کنند، پرداخت حق بیمه فرد به‌کارگیری شده تا دو سال در نظر گرفته‌شده است.

شناسه خبر : 5115
تاریخ : 1401/10/20 08:15:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/BxK3Zh
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #فرصت شغلی #اشتغال #مددجویان البرزی #کمیته امداد #استان البرز #نشریه دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.