آخرین اخبار
با مسئولینی که اعداد و ارقام واهی ارائه می دهند برخورد کنید تا اعتماد جمعی خدشه دار نشود
نظارت بر عملکرد مسئولین از جمله مواردی می باشد که همواره مجموعه دریاکنار بدان تاکیدات فراوانی داشته و دارد.

یکی از نکاتی که همواره نهادهای ناظر بر عملکرد مسئولین بایستی بصورت ویژه در دستور کار قرار دهند، تطبیق اعداد و ارقام ارائه شده از سوی ایشان با واقعیات موجود در عملکرد می باشد.

 

اینکه برخی از مسئولین اعتماد جمعی را به سُخره گرفته و با ارائه اطلاعاتی خلاف واقع سعی در ایجاد رپورتاژ خبری برای خود داشته باشند، خطایی نابخشودنی بوده و نهادهای ناظر بایستی ضمن بررسی و تجزیه تحلیل های بنیادین، برخورد سهگین نسبت اطلاعات خلاف واقع را در دستور کار قرار دهند.

 

دریاکنار همواره در این زمینه پیش قدم بوده و بسان بازوان توانمندِ نهادهای ناظر، زین پس اطلاعات ارائه شده مسئولین را تحت نظر قرار داده و ضمن تفکیک اعداد و ارقام واهی از واقعی موجبات روسیاهی مسئولینِ خود بزرگ نما را فراهم می آورد.

 

حتما مخاطبین گرانقدر شفاف سازی دریاکنار در خصوص ادعای معاون استاندار نسبت به برکناری ۵۴ مدیرکل از ۴۶ اداره کل موجود را در خاطر دارند و اقداماتی از این قبیل ...

 

باشد که دریاکنار بتواند بسان همیشه موجبات برکناری مسئولین ضعیف و ناکارآمد را فراهم آورده و حمایت از مدیران توانمند و ارزشی را نهادینه سازد.

شناسه خبر : 5633
تاریخ : 1401/11/16 18:04:23
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hFrcuu
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #مسئولین #نظارت #عملکرد #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.