گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بازاریابی دیجیتال یک استراتژی مهم بازاریابی در سناریوهای جهانی می باشد
بازاریابی دیجیتال یک استراتژی مهم بازاریابی در سناریوهای جهانی می باشد و مزایای استفاده از بازاریابی دیجیتال این است که به طور دقیق بر روی مشتریان تمرکز می کند و بازده خوبی از سرمایه گذاری دریافت می کند

نه تنها تجارت قدیمی برای کسب و کار جدید نیز مفید بوده بلکه برای محصولات جدید نیز بسیار خوب می باشد، روشی برای تبلیغات که دامنه این مطالعه را می توان بیشتر در امور مالی و حوزه رضایت مشتری دنبال کرد و  در واثع این مقاله تلاش می کند برای استراتژیک کردن مزایای بازاریابی تا بهبود وضعیت بازاریابی را بدست آوریم.

شرکت ها می توانند از بازاریابی دیجیتال به عنوان ابزار اصلی برای هدف گیری دقیق مشتریان استفاده کنند و از بازاریابی سنتی تکامل یافته و ارزش بیشتری به آنها افزوده شود. روش های مختلف بازاریابی دیجیتال برای داشتن کسب و کار مفید بوده که در نهایت نتیجه گیری می شود که دیجیتال مارکتینگ می تواند بهترین و دقیق ترین نتایج برای بازاریابی محصول جدید، هدف گیری دقیق مشتری و به دست آوردن آن ارائه دهد.

 

به قلم:

سهیلا سلطانی (کارشناس ارشد مدیریت دولتی - دانشگاه هرمزگان)

شناسه خبر : 4025
تاریخ : 1401/8/20 08:51:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/I06pRN
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سهیلا سلطانی #بازاریابی #دیجیتال #سناریو

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.