آخرین اخبار
باید از خود آغاز کنیم / نه به خشونت برخی انقلابی نماها علیه بانوان سرزمینمان
۲۵نوامبر روز جهانی نه به خشونت علیه زنان است. آذر منصوری (دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران) بود: از تجربه های خود بگویید و بنویسید. عامل خشونت بوده اید یا در معرض آن؟ نقش شما در کاهش یا افزایش خشونت علیه زنان چه بوده است؟

اینجا بود که به ذهنم رسید مطلبی را ارائه نمایم،  تعبیرات متعددی از خشونت علیه زنان موجود می باشد. 

اما تصمیم گرفتم تعبیر جدیدی ارائه دهم و به کلیات آن بپردازم. 

این تعبیرم برگرفته از رفتارهای خارج از عرف برخی از انقلابی نماها با بانوان سرزمینم می باشد. 

قبلا از ویژگی های انقلابی نما براتون گفتیم و به صورت کلی ایشان افرادی هستند از مذهب و اسلام بهره برداری خارج از عرف نموده و در راستای نیل به مقاصد شخصی گام برمی دارند

اما یک نوع از ارتباط این انقلابی نماها با خشونت علیه بانوان بدین شرح است: باتوجه ماهیت متفاوت با ظاهر اینگونه افراد که دائما در پیج های اختصاصی بانوان حضور دارند حالا چه با پیج شخصی چه با پیج های فیک (تقلبی) اقدام به ارسال پیام در پی وی ایشان نموده و وقتی به مقاصد خود دست نمی یابند، با اسکرین گرفتن از استوری ایشان و نشر در فضای مجازی در قالب بهره برداری خارج از عرف از اسلام و انقلاب و مذهب، عقده گشایی می نمایند.

انقلابی نماها این مهم را فقط در پیج های بانوان رقم نمی نمی زنند بلکه امکان دارد در اماکن اختصاصی بانوان یا فرایندهای مشابه اتفاق بیافتد.

انقلابی نما می تواند تداعی کننده خشونت علیه بانوان در جهت منافع شخصی باشد و کاش در قانون مسیری جهت برخورد با اینگونه افراد تعیین می گشت.

همگان مطئمنا سخنان سردار سلیمانی درخصوص بانوان سرزمینمان را شنیده ایم، حال این گفته ها را تحرکات خشونت علیه بانوان توسط برخی انقلابی نماها مقایسه کنید به نتیجه مطلوبی خواهید رسید.

با امید به ریشه کن شدن خشونت علیه بانوان توسط برخی انقلابی نماها که مطمئنا تداعی کننده پیشرفت روزافزون سرزمینمان  ایران خواهد بود.

 
شناسه خبر : 12576
تاریخ : 1402/9/5 06:51:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0jYQuo
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سهیلا سلطانی #آذر منصوری #اتحاد ملت #خشونت علیه زنان

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • سلام
    5 ماه قبل

    متاسفانه فرهنگ غرب تاثیر زیادی روی بانوان ایرانی نهاده و باعث شده حجاب اسلامی کنار برود البته دوده ش اول به چشم خودشون می رود و بعدش دیگران،