آخرین اخبار
برگزاری اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی در شهرستان بوشهر
اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان بوشهر در سال جاری با حضور مهندس محمد زارعی معاون امور فرمانداری بوشهر، آرزو منوچهری مدیر بهزیستی و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان بوشهر و اعضاء این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر بر گزار شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در ابتدای این جلسه آرزو منوچهری دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی این شهرستان ، با اشاره به اهمیت توجه هرچه بیشتر همه متولیان و برنامه ریزان شهری در سطح شهرستان به مبحث مناسب سازی، از همکاری و اقدامات ارزشمند انجام شده توسط دستگاههای اجرایی در سطح شهرستان تقدیر نمود و بیان داشت: علی رغم تلاشهای گسترده و اقدامات قابل قبول شهرداریها و همه متولیان امر در این حوزه، هنوز از وضعیت مطلوب فاصله داریم و برای نزدیک شدن به فضای قابل قبول، نیازمند همکاری و همراهی بیشتر مسئولین ذی ربط را در این زمینه داریم.

منوچهری در ادامه به عملکرد و ارائه گزارشات و مستندات جلسات قبل پرداخت و اظهار داشت: در بحث ایجاد رمپ گزاری در درب ورودی بانکها ، معابر و بانکها جهت تسهیل در رفت و آمد و امکانات عمومی جامعه برای توانیابان اقداماتی صورت گرفته ولی متاسفانه استانداردهای لازم در آن رعایت نشده است.

دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان در پایان اظهار امیدواری کرد: با هماهنگی مسئولین ذی ربط در امر اطلاع رسانی، نقش بسزایی در فرهنگ مناسب سازی و استفاده از ظرفیتهای موجود در خدمت به جامعه هدف کوشا باشیم.

مهندس محمد زارعی معاون امور عمرانی و فرمانداری بوشهر ضمن برشمردن وضعیت مناسب سازی در سطح شهرستان بوشهر جهت خدمت صادقانه به توانیابان، سالمندان و جانبازان، این کار را بسیار حائز اهمیت دانست و از همه دستگاه های اجرایی خواست تا همکاریهای لازم را در جهت ایجاد بستر مناسب برای جامعه هدف با بهزیستی داشته باشند.

معاون امور فرمانداری بوشهر در پایان به ایجاد فرهنگ سازی و اطلاع رسانی های لازم در زمینه مناسب سازی پرداخت و تصریح کرد: در امر احداث ساختمان و اخذ مجوزهای لازم که از سوی شهرداری ها ، مسکن شهرسازی صورت می گیرد حتما از مشاورین تخصصی که در امر مناسب سازی در بهزیستی در حال خدمت به جامعه هدف تلاش می کنند استفاده کنند و نسبت به شناسایی جاهایی که در بحث رمپ گذاری در سطح شهر دچار مشکل هستند همکاری لازم را صورت دهند.

در پایان این نشست اعضاء ستاد حاضر در این جلسه به بحث وتبادل نظر در خصوص دستور کار جلسه وپیگیری مصوبات جلسات سال گذشته پرداخته و برنامه ریزی های لازم در خصوص مناسب سازی در سال جدید را ارائه دادند.

شناسه خبر : 1981
تاریخ : 1401/3/2 06:21:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/H7oZX4
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.