آخرین اخبار
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی : کارخانه تولید آهک با سرمایه گذاری 1500 میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح و بهره برداری شد
مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر از افتتاح و بهره برداری رسمی کارخانه تولید آهک با ظرفیت سالیانه 400هزار تن در شهرستان دشتی با حضور وزیرعلوم و تحقیات ، استاندار بوشهرو سایر مسئولین دستگاههای اجرایی خبرداد.

به گزارش دریاکنار؛ مهدی صفوی درحاشیه این مراسم افزود : شرکت ساروج لیان خلیج فارس در زمینه تولید آهک دانه بندی  و آهک میکرونیزه،آهک پخته( کلسینه)، آهک هیدراته فعالیت می نماید ، که در فاز اول  94000 تن آهک دانه بندی و میکرونیزه می باشد در روز سه شنبه 17 بهمن ماه 1402 با حضور مقامات کشوری و استانی مورد افتتاح و بهره برداری قرارگرفت.

صفوی با اشاره به اهمیت این پروژه بزرگ صنعتی عنوان کرد: این واحد صنعتی و معدنی واقع در شهرستان دشتی در فاز اول با سرمایه گذاری 650 میلیارد تومان  و اشتغال مستقیم حدود   100  نفر مشغول به فعالیت خواهد شد .

وی با اشاره به اهمیت  مهم این نوع محصول در بخش صنایع معدنی گفت :  اثرات اقتصادی حاصل از اجرای طرح به منظور ایجاد اشتغال پایدار، ایجاد ارزش افزوده  و ارز آوری با هدف تامین بازار داخل و صادرات به کشور های حوزه خلیج فارس، هند، چین ، آفریقا و غیره خواهد بود .

 

منبع: روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر

شناسه خبر : 13810
تاریخ : 1402/11/18 06:20:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Ldr4ja
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مدیرکل صمت #دهه فجر انقلاب اسلامی #افتتاح #بهره برداری #کارخانه تولید آهک #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.