آخرین اخبار
بیش از ۵۰ درصد ظرفیت هتل‌های خوزستان خالی است
عبدالحمید حرمتی " رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خوزستان ؛ متاسفانه ارائه آمار و اطلاعات اشتباه از سوی مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارتخانه ما را هم مثل سایر تشکل‌های استانی هتلداران در استان‌های کشور دچار مشکل کرده است.

 از وقتی که خبری به نقل از مدیرکل محترم توسعه گردشگری داخلی منتشر شد که در آن اعلام کردند ۹۰ درصد ظرفیت هتل‌های بعضی از استان‌ها - از جمله خوزستان - برای تعطیلات نوروز تکمیل شده است، بهره‌برداران و مدیران هتل‌های مختلف استان مدام تماس می‌گیرند و می‌پرسند این آمارِ دور از واقعیت، چه پایه و اساسی دارد؟

بر چه مبنایی اعلام کرده‌اند ظرفیت ۹۰ درصد از هتل‌های خوزستان تکمیل شده در حالی که بیش از ۵۰ درصد ظرفیت هتل‌ها خالی است و در بعضی از هتل‌ها حتی ۳۰ از ظرفیت هم تکمیل نشده است؟

 هتل‌های خوزستان با بیش از ۵۰ درصد ظرفیت خالی و با آمادگی کامل آماده پذیرایی با بهترین خدمات از مهمانان عزیز و مسافران گرامی در تعطیلات نوروز هستند.

 

 

شناسه خبر : 6352
تاریخ : 1401/12/29 11:50:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/vQzrnT
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #هتل #خوزستان #ظرفیت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.