آخرین اخبار
تخلیه و بارگیری بیش از 83 هزار تن کالا در بندر کنگان / رشد 83 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری بندر کنگان در هشت ماهه
رئیس اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: در هشت ماهه امسال میزان تخلیه و بارگیری در این بندر به 83 هزار و 100 تن رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 83 درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، عبدالمحمد نادری در تشریح عملکرد هشت ماهه بندر کنگان اظهار کرد: این بندر اکنون از لحاظ عملکردی در وضعیت قابل قبولی قرار گرفته بخشی از این مهم را باید حاصل توسعه زیرساخت‌ها دانست.

وی بیان کرد: تسهیلگری در فعالیت های اقتصادی بندر کنگان از دیگر ظرفیت هایی است که منجر به افزایش تمایل فعالان اقتصادی برای فعالیت در این بندر شده است.

نادری ادامه داد: با اتمام طرح توسعه بندر کنگان میزان تخلیه و بارگیری در این بندر به مراتب رشد و شتاب بیشتری پیدا می‌کند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی کنگان اظهار کرد: با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب رسالت بنادر تجاری بیش از پیش اهمیت پیدا کرده که در همین راستا برنامه های بسیار خوبی برای بندر کنگان پیش بینی شده است.

نادری افزود: یکی از این برنامه‌ها احداث پروژه‌های بارانداز و انبار مسقف است که آغاز عملیات اجرایی آن در انتظار تاییدیه هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی است.

وی اظهار کرد: اداره بندر و دریانوردی کنگان همواره سعی کرده تا در ارتباط مستمر با جامعه هدف خود مطالبات آنان را مورد بررسی قرار دهد که دو پروژه احداث انبار مسقف و بارانداز نیز براساس مطالبات مشتریان بندر در دستور کار قرار گرفته است.

 
شناسه خبر : 12709
تاریخ : 1402/9/13 06:10:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/nuCx9j
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اداره بندر #بنادر و دریانوردی #تخلیه و بارگیری #بندر کنگان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.