گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حاشیه کانال (خور) بندر گناوه پاک‌سازی شد
رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: با هداف پاسداشت هفته محیط زیست، حاشیه کانال (خور) بندر گناوه با مشارکت دستگاه‌های متولی پاک‌سازی شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی، کیامرث جوکار رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه در تشریح این خبر اظهار کرد: پاک‌سازی حاشیه کانال بندر گناوه در راستای حفاظت از محیط زیست دریایی و ترویج فرهنگ محیط زیستی صورت گرفت که با استقبال بسیار خوب بخش‌های مختلف همراه شد.

وی بیان کرد: در این اقدام محیط زیستی کارکنان اداره بندر و دریانوردی، محیط زیست، شهرداری و شرکت تعاونی بندرسازان گناوه حضوری پررنگ داشتند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه تصریح کرد: این اداره همواره با هدف ترویج فرهنگ محیط زبست دریایی برنامه‌های مختلفی برای جامعه هدف خود اجرایی کرده که پاک‌سازی کانال بندر گناوه نیز بر همین اساس صورت گرفت.

وی افزود: حفاظت از محیط زیست و بویژه محیط زیست دریایی ضرورتی اجتناب ناپذیر است که همگان و بویژه دریانوردان باید سهم خود در این عرصه را بخوبی ایفا کنند.

شناسه خبر : 8865
تاریخ : 1402/3/25 09:14:50
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LEE5Ia
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اداره بندر #دریانوردی #گناوه #محیط زیست #پاک‌سازی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.