آخرین اخبار
جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر به ریاست فرماندار بوشهر برگزار شد
جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر روز چهارشنبه به ریاست صالح رحیمی فرماندار بوشهر و با حضور معاونین فرمانداری بوشهر و بخشداران ودیگر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، صالح رحیمی فرماندار بوشهر در این جلسه با تاکید بر هماهنگی و آمادگی ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی برای میزبانی از مسافران نوروزی افزود: برنامه ریزی و اقدامات ادارات و دستگاه های اجرابی باید بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا باشد.

وی ادامه داد: ظرفیت ها و اماکن دیدنی و گردشگری بوشهر باید به خوبی معرفی شوند و با رعایت پروتکل های بهداشتی میزبانی خوبی از مسافران‌نوروزی صورت گیرد.

فرماندار بوشهرگفت: ساماندهی خدمات شهری و انجام اقداماتی از جمله جمع آوری زباله ها و نخاله های ساختمانی، روشنایی معابر و خیابان ها، زیباسازی و اصلاح ورودی شهر و تمهیدات ایمنی از سوی شهرداری بوشهر انجام شود.

 وی درپایان افزود؛ درسواحل بوشهر از برپایی چادر خودداری شود وهمچنین تاکید نمودند پارکینگ ها و معابر آماده سازی شود تا موجب مشکلاتی برای مسافرین نگردد

نصب بنرهای اطلاع رسانی و ایجاد موانع برای عدم حضور موتورسواران در پیاده روهای ساحلی جهت ایمنی شهروندان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

شناسه خبر : 1557
تاریخ : 1400/12/11 05:24:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/9lfAuv
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #جلسه هماهنگی #خدمات سفر #صالح رحیمی #فرمانداری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.