آخرین اخبار
جواد نکونام از هدایت فولاد خوزستان استعفا داد
فوری: نکونام از فولاد جدا شد و رجبی هدایت فولاد را برعهده گرفت

فوری: نکونام از فولاد جدا شد و رجبی هدایت فولاد را برعهده گرفت

 

 

 

پس از بازگشت عجیب و غیرمنتظره جواد نکونام به ایران و موافقت باشگاه فولاد با استعفای این سرمربی جوان، حمیدرضا رجبی به عنوان جانشین نکو انتخاب شد و او ظهر امروز راهی محل نشست خبری پیش از دیدار حساس فردا برابر الهلال شد.

 

رجبی در ابتدای صحبت هایش و درخصوص دیدار با مدافع عنوان قهرمانی گفت: من در ابتدای صحبت هایم باید از فدراسیون فوتبال ایران، باشگاهها، مربیان و بازیکنان ایرانی که قبل و بعد از بازی الفیصلی پیام محبت آمیز برای ما فرستادند، تشکر کنم. درباره الهلال هم باید بگویم که با مدافع عنوان قهرمانی آسیا و نایب قهرمان جهان بازی داریم. من فکر می کنم این الهلال، یکی از بهترین تیم های تاریخ آسیاست. هم بازیکنان خارجی شان و هم بازیکنان عربستانی شان بسیار با کیفیت هستند. طبیعتا بازی بسیار سختی در پیش داریم.

 

سرمربی جدید فولادی ها ادامه داد: درباره تیم خودمان هم باید بگویم تیم فولاد هم از مرحله گروهی آسیا و مرحله حذفی تاکنون باختی نداشته و بازیکنان ما انگیزه خیلی زیادی برای این مسابقه دارند. تیم فولاد برای همه تیمها حریف سرسختی است و فکر می کنم هر تیمی مقابل ما بازی دارد، کار برایش سخت می شود.

 

 

 

شناسه خبر : 5914
تاریخ : 1401/12/3 12:17:29
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/EuN8x3
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #جواد نکونام #فولاد خوزستان #استعفای نکونام #لیگ برتر فوتبال ایران #رجبی مربی جدید فولاد #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.