آخرین اخبار
حضرت محمد(ص) پیامبر صلح و رحمت است.
معاون سیاسی استاندار بوشهر با بیان اینکه پیامبر ما پیامبر صلح و رحمت است گفت: در شرایطی که دنیا را جهل و خرافه و خودخواهی گرفته، دستورات قرآن نجات‌بخش است.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدتقی ایرانی در جمع فعالان قرآنی استان بوشهر با تبریک مبعث پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص)، انسان را از تاریکی و جهل و ظلمت با اعتبار به کلام قرآن نجات داد.

وی افزود: همه پیامبران یک معجزه داشتند و متفاوت‌ترین معجزه، معجزه پیامبر خاتم (ص) است و در واقع کلام خدا معجزه حضرت محمد(ص) است که سبب روشنی دل‌ها شده است.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با بیان اینکه این کلام نزد پروردگار عزیز است خاطر نشان کرد: خداوند به کلام و به قلم سوگند یاد کرده است.

ایرانی خطاب به فعالان قرآنی تصریح کرد: شما حامل کلام خداوند هستید و اولین اثر کلام خدا، آرامشی است که به انسان دست می‌دهد.

وی بیان کرد: قرائت قاریان برجسته قرآن، روح‌نواز است و آرامشی عجیب بر دلها حاکم می‌کند.

معاون استاندار بوشهر گفت: نور و برکت قرآن سبب شده که همه مسلمانان، امت واحده هستند و این از برکات قرآن است.

ایرانی با بیان اینکه پیامبر ما پیامبر صلح و رحمت است افزود: در شرایطی که دنیا را جهل و خرافه و خودخواهی گرفته، دستورات قرآن نجات‌بخش است.

وی اضافه کرد: در سرزمینی که دختران خود را زنده به گور می‌کردند، پیامبر(ص) باعث تکریم زن شد و اکنون زنان در جامعه اسلامی بسیار مکرم هستند.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه پیامبر متعلق به کل تاریخ بشر است گفت: اولین پیام پیامبر(ص)، اخلاق مداری است و سیره و روش پیامبر اسلام بر اخلاق نیکو استوار است.

وی بیان کرد: عزت مندی و توجه به همنوع از دیگر پیام‌های رسول اکرم (ص) است و امت اسلام باید با تمسک به قرآن در مسیر موفقیت حرکت کند.

در این نشست، فعالان قرآنی نیز نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

شناسه خبر : 1554
تاریخ : 1400/12/10 10:05:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/s4dPyc
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #معاون سیاسی استاندار بوشهر #پیامبر صلح #استانداری بوشهر #محمد تقی ایرانی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.