آخرین اخبار
حضور دکتر شاهینی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی رقم زننده ثمراتی ارزنده خواهد بود
حضور دکتر شاهینی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی به منظور توسعه مناسبات و همکاری‌های سازنده با کسب و کارها، اشتغال و رونق اقتصادی و ایجاد کنترل مناسب بر دستگاه های اجرایی و نیز افزایش ارتباط با سازمان‌های دولتی و خصوصی در منطقه و کشور صورت گرفت.

دکتر شاهینی پس از انجام تحصیلات خود در رشته های مختلف مهندسی و کسب مقام دکترای تخصصی مدیریت، در زمینه های مختلفی از جمله مشاوره، مدیریت مالی، تحلیل تکنیکال، برنامه ریزی و غیره فعالیت داشته است که با توجه به تخصص و تجربیات وسیع دکتر شاهینی در حوزه های کسب و کار و مدیریت و تحلیل تکنیکال، حضور ایشان می‌تواند بهبود فرایندهای مدیریتی ، برنامه‌ریزی، توسعه اقتصادی و کاهش میزان فساد و مشکلات مربوط به توزیع منابع بی تردید اثربخش باشد.

برای جمع‌بندی، حضور دکتر شاهینی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی نظر به توانایی‌ها و تخصص‌های وی در حوزه های مختلف، قابلیت‌هایی برای بهبود فرایندهای مدیریتی و اشتغال و رونق اقتصادی کشور را به همراه دارد که در اینجا به برخی از آنها مورد اشاره واقع می گردد:

 

  •  دکتر شاهینی دارای تجربیات گسترده در حوزه های مدیریت، مالی، اقتصاد، تحلیل تکنیکال و سرمایه‌گذاری است و بنابراین می‌تواند نقش موثری در اصلاح فرایندهای مدیریتی و یافتن راه‌حل‌های کارآمد برای بهبود وضعیت اقتصادی استان و کشور داشته باشد. او همچنین با کسب تجربیات ضروری در شرکت‌های بزرگ و مشاوره‌های مختلف، آشنایی قابل توجهی در مورد نیازها و مسائل مربوط به بخشهای مختلف دارد و می‌تواند دیدگاهی جامع در مواردی مانند فناوری، بهینه سازی هزینه و کیفیت خدمات ارائه شده در این بخشها ارائه دهد.

 

  • حضور در دیگر سازمان‌ها: ایشان قبل از حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی در بسیاری از سازمان های برجسته ملی مشغول به فعالیت بوده است. این تجربیات و تخصص‌ها می‌تواند به عنوان ویژگی مفید در زمینه های از جمله سرمایه‌گذاری، تحلیل تکنیکال و برنامه‌ریزی و همچنین کشف شانس‌های کسب‌وکاری در صنایع مختلف ثابت شود.

 

  • کارآمدی در پروژه‌های بزرگ: دکتر شاهینی نه تنها با تجربیات خود در پروژه‌های بزرگ، بلکه با رویکردی خلاقانه و متکی به فناوری و نوآوری همچنین برای تحقق اهداف بسیاری از پروژه های سازمانی به دنبال کشف راه‌حل‌های مناسب و کارآمد است.

 

  • ارتقای مهارت‌های تیمی: دکتر شاهینی با توجه به پروژه‌های مختلفی که طی فعالیت حرفه‌ای خود انجام داده است، توانایی های مدیریتی و تیمی قوی دارد و برای دستیابی به هدف مشخصی، جمع‌آوری و مدیریت تیم موثر ایجاب می‌کند او به عنوان یک مدیر با تجربیاتی گسترده و با کیفیت، از زیرمجموعه هایی شایسته بهره مند گردد
شناسه خبر : 6402
تاریخ : 1402/1/3 10:29:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4tkPOR
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دکتر شاهینی #جهانگیر شاهینی #سازمان #مدیریت #برنامه ریزی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.