آخرین اخبار
دکتر شاهینی: کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های پیشتاز در دوران دفاع مقدس بوده است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نیازمند حمایت‌های ملی است و اعتبار آن باید در سطوح مختلف پیگیری شود.

«دکتر جهانگیر شاهینی» امروز در بازدید از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان افزود: یادمان‌ها و موزه دفاع مقدس مکان‌های مهمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و نقش مهمی در انتقال این فرهنگ به نسل جوان دارند.

وی اظهارکرد: کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های پیشتاز در دوران دفاع مقدس بوده و نسبت به جمعیت بیشترین اعزام رزمنده را به جبهه‌های نبرد داشته است که این موضوع اهمیت احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را دوچندان کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: احداث موزه دفاع مقدس در این استان، حرکت فرهنگی ارزشمندی است که برای پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت شروع شده است.

دکتر شاهینی تصریح کرد: پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و از پروژه‌های بزرگی است که نیازمند حمایت‌های ملی است و باید در سطوح مختلف پیگیری کنیم تا این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: لازم است اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برآورد دقیقی از پروژه و میزان اعتبار مورد نیاز آن ارائه دهد تا برای تأمین اعتبار آن برنامه‌ریزی صورت گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۳۰۰ میلیون تومان به دانشنامه دفاع مقدس این استان تخصیص یافت.

شناسه خبر : 7808
تاریخ : 1402/2/20 08:56:12
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/exBqQ1
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دکتر جهانگیر شاهینی #دکتر شاهینی #شهید مهندس داریوش شاهینی #سازمان #برنامه و بودجه

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.