آخرین اخبار
دکتر شاهینی بعنوان رئیس سازمان مدیریت کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد + ویدوئو
شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد همراه با معارفه رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی به اعضای این شورا و تودیع رئیس سابق برگزار گردید

در نشست شورای اداری که به ریاست سید علی احمدزاده  استاندار و با حضور اعضای شورا و دکتر میرزایی (رئیس امور استان‌ها و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه کشور)، معاونین استاندار، مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد و  اصحاب رسانهبرگزار گردید، دکتر جهانگیر شاهینی به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات علی شهابی نسب به عنوان رئیس سابق این سازمان تجلیل شد.

دکتر جهانگیر شاهینی_ رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد  در آئین معارفه خود به طرح اولین دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخت و اظهار داشت: پیش از این سمت مشاور عالی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد و مدیرکل برنامه و بودجه این سازمان را برعهده داشتم و به من اجازه نمی‌دادند به سازمان برگردم که با محبت استاندار، نمایندگان استاندار و نماینده ولی فقیه استان این اجازه را به من دادند که بتوانم در این استان خدمت کنم. رویکرد من رویکرد برنامه‌محوری، گرایش من توسعه، مدل کار فرایندی و توسعه کار من شاخص محوری است.


نماینده عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد نیرو‌های استانی توانمند زیاد در جای جای کشور دارد که شاید خیلی از شما نمی‌دانید آن‌ها کجا مشغول به کار هستند.
وی به سه استعداد نیروی انسانی، طبیعی و مزیتی استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: روی استعداد مزیتی استان کار خواهیم کرد، از سند آمایشی شروع می‌کنیم و به سند توسعه‌ای استان و شهرستان‌ها می‌رسیم.

دکتر شاهینی اضافه کرد:  مسیر حرکت ما مسیر و مقصد نیست. مسیر حرکت من در همه کار‌ها برنامه و هدف است. برنامه‌ای که بتوانیم برای آن هدفی مشخص کنیم. پیامد و آثار هر پروژه‌ای اهمیت دارد و باید ببینیم پروژه‌ها چه پیامد‌هایی دارند و چقدر به رشد توسعه پایدار استان کمک خواهند کرد.
وی با بیان اینکه توسعه اتفاق نمی‌افتد مگر با مشارکت، گفت: ما به اعتبارات استانی اکتفا نمی‌کنیم و برنامه ما هم نیست که فقط به اعتبارات استانی قانع باشیم بلکه به سمت اعتبارات ملی می‌رویم. 85 درصد اعتبارات کشور در وزارتخانه‌ها است و ان شاءالله تمام ظرفیت‌های ملی را احصا و استفاده خواهیم کرد.


رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد به روش‌های جدید جذب اعتبارات اشاره کرد و گفت: باید از روش‌های جدید برای جذب اعتبارات بهره ببریم. تهاتر نفت را داریم که متأسفانه برای عده‌ای هست برای عده دیگری نه. فایناس‌ها، صندوق توسعه ملی و ... دیگر منابع هستند که باید از آن‌ها بهره ببریم.
وی تدوین نقشه راه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را ضروری دانست و گفت: هیچ اتفاق توسعه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد نمی‌افتد، اگر نقشه راه نباشد.  


ایشان محوریت قرار دادن صنایع بزرگ در استان را جزء دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: باید صنایع بزرگ و تبدیلی در استان رونق بگیرد.

 

مسئول بودجه استان با اشاره به اینکه هوشمندسازی در دستور کار است و باید بدانیم هوشمندسازی فقط منظور کامپیوتر و غیره نیست، گفت: مسیر‌ها، فرایند‌ها و شاخص‌ها در هوشمندسازی مهم هستند.
شاهینی گفت: با اجازه آقای استاندار و اعضای محترم، شورای برنامه‌ریزی استان از بودجه محوری خارج خواهد شد و برنامه محور می‌شود.


وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه مردم دشتستان، ممسنی، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد یک نژاد دارند، گفت: نژاد من با شما یکی است و غریبه نیستم، لُر هستم و لهجه من کاملاً لُری است و هیچ لهجه‌ای غیر از لُری ندارم.


دکتر شاهینی در ادامه با بیان اینکه آقای شهابی‌نسب برای من قابل احترام است و به احترامش بلند شدم و اگر رفت هنوز همان جاست، فرقی بین سازمان بودجه‌ای‌ها نیست و همگی به توسعه استان کمک می‌کنیم.
 رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: دست یاری به سوی همه دراز می‌کنم. کمک کنید و به جای ایراد گرفتن برنامه و پیشنهاد بدهید. تلاش کنیم و به جایی برسیم که این استان به سمت توسعه پیش برود، این استان محور گردشگری کشور شود، نه استان‌های شمالی مثل گیلان و مازندران و. .. با اتکا به قدرت الهی و زیر سایه مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه، نوکری مردم را می‌کنم، برخی‌ها می‌گویند؛ این حرف «نوکر» را نزنید. اما من می‌گویم، حالا هر کس خوشش بیاید یا نیاید.

شناسه خبر : 5994
تاریخ : 1401/12/9 11:01:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/iiWMYc
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دکتر شاهینی #جهانگیر شاهینی #شهید داریوش شاهینی #برنامه و بودجه

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.