آخرین اخبار
حضور کارکنان واحد ایمنی پالایشگاه دوازدهم در هشتمین کنفرانس جامع مدیریت بحران و HSE
کارکنان واحد ایمنی پالایشگاه دوازدهم در هشتمین کنفرانس جامع مدیریت بحران و HSE که از ۲۸ تا ۳۰ بهمن در دانشگاه تهران برگزار شد، خوش درخشیدند.

به گزارش دریاکنار و نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ واحد ایمنی پالایشگاه دوازدهم با ارائه چهار مقاله فنی-تخصصی به دبیرخانه هشتمین کنفرانس جامع مدیریت بحران و HSE،که شامل دو مقاله فرآیندسازی مدیریت انومالی در پایش عوامل بالقوه آسیب رسان در سامانه CMMS و ارائه فرمت جدید گزارش نویسی جهت بررسی و تجزیه و تحلیل کاربردی تر علل ریشه ای حوادث  با پذیرش نهایی سخنرانی و دو مقاله دیگر، بررسی روشهای ایمن سازی اصابت احتمالی صاعقه بر روی مخازن شقف شناور حاوی میعانات گازی واستفاده از تجهیزات حفاظت فردی مناسب به منظور حفاظت در مقابل خطر احتمالی قوس الکتریکی با پذیرش نهایی پوستر، موفق به ثبت و ارائه گردیدند. 
 
در این همایش آقایان بهنام عسکریان و علیرضا طاهری و خانمها ماهوری و حسینی ضمن بررسی و تحلیل چالشها و مشکلات موجود در پالایشگاه دوازدهم، ضمن ارائه راهکارهای فنی و عملی در راستای حل مسئله و اجرای موفقیت آمیز آنها در پالایشگاه دوازدهم، نسبت به ارائه مقالات به کنفرانس مذکور اقدام نموده و موفق به کسب این مهم شدند.
 
جناب آقای جواد احمدی رئیس HSE  پالایشگاه دوازدهم؛ ضمن عرض تبریک این موفقیت به مدیر و همکاران محترم پالایشگاه دوازدهم، بیان نمود: این رویکرد در همه ی واحدهای زیر مجموعه امور HSE و با مشارکت همه ی واحدهای همکار ادامه خواهد داشت و تمام سعی و تلاش خود را برای ایمن سازی فعالیتها و سالم سازی محیط کار همکاران به کار خواهیم گرفت.

شناسه خبر : 14114
تاریخ : 1402/12/2 07:47:50
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/i7mS1l
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #پالایشگاه دوازدهم #کنفرانس جامع #مدیریت بحران و HSE #دانشگاه تهران #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.