آخرین اخبار
حمله اوکراین به منطقه بلگورود روسیه
«ویاچسلاو گلادکوف» در بیانیه‌ ای گفت که در گلوله‌ باران ۲ مرکز صنعتی در شهر مرزی «شبکینو» ۴ کارمند روس مجروح شده‌ اند و جریان برق چندین شهرک نیز قطع شده است

اوکراین منطقه بلگورود روسیه را گلوله باران کرد

 

 

 

فرماندار منطقه بلگورود روسیه که با اوکراین هم‌ مرز است، گفت که نظامیان اوکراین به طور همزمان چندین شهرک روسیه را گلوله باران کردند.

 

«ویاچسلاو گلادکوف» در بیانیه‌ ای گفت که در گلوله‌ باران ۲ مرکز صنعتی در شهر مرزی «شبکینو» ۴ کارمند روس مجروح شده‌ اند و جریان برق چندین شهرک نیز قطع شده است.

 

بلگورود روسیه که با منطقه خارکیف اوکراین هم‌مرز است، از زمان آغاز درگیری ها در فوریه سال ۲۰۲۲ میلادی بارها توسط نظامیان اوکراینی هدف گرفته است.

 

«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه چهارشنبه هفته پیش در سخنانی اعلام کرد: حملات تروریستی شبه نظامیان اوکراینی مشابه حمله اخیر در منطقه بلگورود با واکنش قاطع و سخت نیروهای مسلح روسیه مواجه خواهد شد. از آغاز عملیات ویژه روسیه (علیه اوکراین)، حدود ۱۲۰ هزار نظامی برای کار با سیستم ها و تجهیزات مختلف آمورزش دیده اند. بیش از ۷۰ شبه نظامی اوکراینی در جریان عملیات ضدتروریستی در منطقه بلگورود کشته شدند.

 

ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه هم پیشتر طی سخنانی در مسکو درباره ورود گروه خرابکاران اوکراینی به منطقه «بلگورود» اعلام کرد که این گروه خرابکاران شکست خوردند.

 

 

 

شناسه خبر : 8362
تاریخ : 1402/3/9 10:09:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/TzUKLQ
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #جنگ روسیه و اوکراین #حمله اوکراین به منطقه بلگورود #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.