آخرین اخبار
در ایام تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۳؛ هزار و ۹۰۰ بیمار جهت دریافت خدمات درمانی به اورژانس بیمارستان برازجان مراجعه داشتند
رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۳ بیش از هزار و ۹۰۰ بیمار جهت دریافت خدمات درمانی به اورژانس بیمارستان شهید صادق گنجی مراجعه نموده است.

 دکتر آزادفر در ادامه اشاره داشت: از این تعداد مراجعین به اورژانس بیمارستان ۲۹۱ بیمار با تشخیص پزشکان معالج جهت بستری به بخش‌های مختلف بستری بیمارستان منتقل و تحت درمان‌های تخصصی‌تر قرار گرفتند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت رسیدگی به بیماران قلبی در ساعات اولیه بروز مشکلات قلبی و عروقی تصریح داشت: در ایام تعطیلات ۱۲۶ بیمار قلبی و عروقی به اورژانس بیمارستان شهید گنجی برازجان مراجعه و پس از انجام اقدامات تشخیصی اعم از نوار قلب، اکو کاردیوگرافی و ... تحت مداوا قرار گرفتند.

رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان افزود: تعداد ۳۸ بیمار بدحال که به اقدامات نجات دهنده و احیا قلبی عروقی نیاز داشتند هم توسط پرسنل و پزشکان زحمتکش اورژانس بیمارستان شهید گنجی اقدامات و خدمات درمانی لازم را دریافت داشتند.

 دکتر آزادفر ضمن اشاره به خدمات سرپایی ارائه شده در بیمارستان گفت: درمانگاه عمومی بیمارستان شهید گنجی در مدت ایام تعطیلات نوروزی بصورت شبانه روزی فعال بوده و خدمات درمانی را به بیماران و مراجعه کنندگان عزیز ارائه نموده است.

 دکتر آزادفر در ادامه تشریح کرد: آمار خدمات ارائه شده در مدت تعطیلات نوروزی به مراجعین و بیماران عزیز در درمانگاه عمومی شامل هزار و ۹۵۰ ویزیت پزشک عمومی، ۷۷۰ خدمات کوچک شامل وصل سرم، تزریقات عضلانی و وریدی، پانسمان و ... و همچنین تعداد ۷۸ نوار قلب بوده است.

وی ضمن تشکر و قدردانی و عرض خدا قوت به پزشکان و کادر درمان که در ایام تعطیلات نوروز به دور از خانواده در محل کار حضور داشته و به بیماران ارجمند ارائه خدمت نموده‌اند، اظهار داشت: در مدت تعطیلات نوروزی با برنامه‌ریزی منسجم، صحیح و انجام اقدامات بهینه که قبل از تعطیلات توسط تیم مدیریتی بیمارستان انجام شده بود بحمدالله در مدت تعطیلات نوروزی مشکل خاصی جهت ارائه خدمات درمانی چه در بحث نیروی انسانی (پزشک، پرستار) و چه در مقوله دارو و تجهیزات پزشکی مشکل خاصی نداشتیم و مراجعین عزیز خدمات تشخیصی، درمانی لازم را به نحو مطلوب و شایسته دریافت نمودند.

 
شناسه خبر : 14775
تاریخ : 1403/1/18 12:38:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/OT95Si
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تعطیلات نوروزی #بیمارستان شهید صادق گنجی #اورژانس #مراجعه #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.