آخرین اخبار
جلسه تسهیلات سفر بخش دلوار برگزار شد
عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار: با برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی‌های لازم ،بخش و شهر دلوار در ایام نوروز آماده استقبال از مهمانان نوروزی و گردشگران خواهد بود.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی بخشداری دلوار ،نشست هماهنگی ستاد تسهیلات سفر بخش دلوار با حضور مدیران مربوطه بخش دلوار و شهرستان تنگستان در محل بخشداری دلوار و به ریاست بخشدار برگزار شد.

بخشدار دلوار در این نشست بیان نمود : مردم بخش دلوار با مشارکت نزدیک به 80 درصدی بیشترین مشارکت انتخاباتی در استان و حتی کشور را داشتند که این بیانگر سابقه دیرینه مردم این دیار در امر ولایت پذیری است.

ایشان سراسر بخش دلوار را گردش‌پذیر اعلام نمود و گفت: با توجه به شرایط ویژه امسال که ایام نوروز متقارن شده با ایام ماه مبارک رمضان ،تدابیر خوبی در امر گردشگری دیده شده که با هماهنگی و تلاش شبانه روزی دستگاهای مربوطه برخی از نواقصات را تا شروع این ایام برطرف خواهیم نمود.

بخشدار دلوار در ادامه افزود : لازم است مراسمات ویژه ای با توجه به ایام ماه مبارک رمضان ، توسط شهرداری دلوار ،دهیاران و دستگاهای متولی برنامه ریزی و انجام گردد.

وی بیان نمود :ما بعنوان متولیان امر تمام تلاش خود را در امر تسهیل نمودن سفر فراهم خواهیم نمود.

ایشان با توجه به تعطیلی منزل و موزه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری و امر راهنمایی مسافر افزود: تراکت ها و بروشورهای معرفی نقاط گردشگری و محل اسکان مسافر و فرهنگیان توسط نمایندگی میراث میراث فرهنگی و گردشگری بخش ، شهرداری ، آموزش و پرورش و هلال احمر تنگستان تهیه و چاپ و در ورودی شهر و بخش دلوار جهت راهنمایی در اختیار مهمانان قرار گیرد .

عالی پور ضمن اعلام برنامه ویژه تسهیلات سفر به مدیران دستگاهای مربوطه گفت: همه دستگاهای دولتی و خدمات رسان ، امنیتی و انتظامی از آمادگی شبانه روزی لازم در ایام نوروز در بخش دلوار برخوردار هستند و یقینا با مشارکت همه مردم و مسافران خاطرات خوب و شیرینی را برای مهمانان در بخش دلوار رقم خواهند زد.

شناسه خبر : 14396
تاریخ : 1402/12/21 16:57:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/CNoLlk
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #عبدالرضا عالی پور #بخشدار دلوار #جلسه #تسهیلات سفر #عید نوروز #تعطیلات نوروزی #دلوار #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.