آخرین اخبار
درج آگهی فراخوان عمومی طراحی المان مجتمع گاز پارس جنوبی درج آگهی فراخوان عمومی طراحی المان شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در روزنامه‌های کثیرالانتشار طی دو نوبت انجام شد
مجتمع گاز پارس جنوبی به منظور ارتقاء سطح هویت بخشی به این مجموعه بزرگ و راهبردی تولید گاز کشور اقدام به برگزاری فراخوان عمومی طراحی المان نموده است.

به گزارش دریاکنار به نقل از خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، آگهی فراخوان عمومی طراحی املان مجتمع گاز پارس جنوبی، به عنوان بزرگترین تامین کننده گاز کشور در نظر دارد همسو با ارتقاء سطح هویت بخشی به این مجموعه فاخر اقدام به برگزاری فراخوان عمومی طراحی المان نمیاد.

از این روز از تمامی افراد و شرکت‌ها ( حقیقی و حقوقی) متخصص در زمینه‌های معماری، شهرسازی و دانشجویان دعوت می‌شود طراحی‌های خود را به صورت سه بعدی و حداقل در 5 و حداکثر در 8 برگ شامل زوایای طراحی نور روز و نور شب و همچنین حداقل 2 صفحه مفاهیم طراحی و با در نظر گرفتن مفاهیمی همچون معماری اسلامی و بومی منطقه جنوب، صنعتی بودن و رقابت‌پذیری این شرکت در سطح جهانی در این فراخوان حضور داشته باشند.

گفتنی است برای سه طرح برتر هدایایی ارزنده اهدا خواهد شد.

شناسه خبر : 7816
تاریخ : 1402/2/20 13:05:53
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/2QiayY
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فراخوان #آگهی #مجتمع گاز #پارس جنوبی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.