آخرین اخبار
دعوت شاگردان جوان فرهاد مجیدی به تیم ملی المپیک امارات
اعتماد فرهاد مجیدی به بازیکنان در تیم اتحاد کلباء، باعث شد تا برخی از بازیکنان جوان از رده‌های پایه این تیم به جمع بزرگسالان اضافه شوند

دعوت شاگردان جوان فرهاد مجیدی به تیم ملی المپیک امارات

 

 

اعتماد فرهاد مجیدی به بازیکنان در تیم اتحاد کلباء، باعث شد تا برخی از بازیکنان جوان از رده‌های پایه این تیم به جمع بزرگسالان اضافه شوند و حالا نتیجه این موضوع نیز دعوت از آن‌ها به اردوی تیم‌های ملی امارات است. 

 

پس از آنکه احمد عامر، سلطان عادل و یاسر حسن به اردوی تیم ملی بزرگسالان امارات دعوت شدند، حالا در این میان یاسر حسن ۲۱ ساله در کنار ولید راشد و محمد المازمی به اردوی تیم ملی المپیک امارات فراخوانده شده‌اند. 

 

یاسر حسن که در این فصل و در ۱۶ مسابقه توسط فرهاد مجیدی به کار گرفته شده، عملکرد بسیار خوبی در تیم اتحاد کلباء داشت و پس از حضور در تیم ملی بزرگسالان، حالا باید در اردوی تیم ملی المپیک امارات حضور یابد. 

 

ولید راشد ۲۰ ساله که در پست دفاع بازی می‌کند، این فصل ۱۶ بار و محمد المازمی که او نیز در پست مدافع وسط و مدافع راست بازی می‌کند، ۱۳ بار در این فصل به میدان رفته و آن‌ها حالا باید در اردوی تیم المپیک امارات حضور یابند.

 

 

 

شناسه خبر : 6316
تاریخ : 1401/12/27 13:58:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/mXXDVh
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #فرهاد مجیدی #التحاد کلبا #تیم المپیک امارات #لژیونر ایرانی #لیگ ادنوک امارات #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.