آخرین اخبار
فرهاد مجیدی فصل آینده نیز در التحاد کلبا می ماند
مجیدی و اتحاد کلبا در آستانه تمدید قرارداد

مجیدی و اتحاد کلبا در آستانه تمدید قرارداد 

 

 

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قرارداد فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی باشگاه اتحاد کلبا امارات در چند روز آینده تمدید می‌شود. هرچند هنوز ۶ هفته تا پایان این فصل از مسابقات لیگ ادنوک امارات باقی مانده و تیم اتحاد کلبا هم در رده هشتم جدول قرار دارد اما مدیران این باشگاه حمایت کاملی از مربی ایرانی خود داشته‌اند.

 

«محمد مطر الزعابی» نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا در تازه ترین گفتگوی خود فاش کرد که قرارداد مجیدی در آستانه تمدید است و این اتفاق طی هفته جاری رخ می‌دهد.

 

نایب رئیس باشگاه اماراتی البته از فرهاد مجیدی و سیاست‌هایش در این تیم هم تعریف و تمجید کرد. الزعابی با اشاره به اعتقاد فرهاد مجیدی به بازیکنان جوان و داخلی امارات گفت: اگر بازیکنان داخلی خودمان مورد توجه قرار بگیرند، کمتر از بازیکنان خارجی نخواهند بود.

 

وی ادامه داد: تیم ما خوش شانس است که یک مربی مثل فرهاد مجیدی را به دلیل علاقه زیادش به بازیکن داخلی در اختیار دارد.

 

نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا همچنین با اشاره به معرفی بازیکنان جدید و جوان در این تیم زیر نظر مربی ایرانی گفت: فرهاد مجیدی همیشه به ما توصیه می‌کند که همه بازیکنان داخلی را حفظ کنیم چون او روی این نفرات جوان حساب می کند.

 

 

 

شناسه خبر : 6490
تاریخ : 1402/1/7 10:08:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/nlBKls
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #فرهاد مجیدی #التحاد کلبا #ادنوک لیگ امارات #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.