آخرین اخبار
کامبک شیرین شاگردان فرهاد مجیدی در لیگ امارات
در دیداری از هفته بیست و دوم رقابت های ادنوک لیگ امارات، تیم فوتبال اتحاد کلباء با نتیجه ۲ بر یک توانست از سد میزبان خود بنی یاس عبور کند

کامبک شیرین شاگردان فرهاد مجیدی در لیگ امارات 

 

 

 در دیداری از هفته بیست و دوم رقابت های ادنوک لیگ امارات، تیم فوتبال اتحاد کلباء با نتیجه ۲ بر یک توانست از سد میزبان خود بنی یاس عبور کند و به پنج بازی ناکامی پایان دهد.

 

در این دیدار، ابتدا تیم بنی یاس توانست به گل نخست بازی دست یابد. روی یک پرتاب اوت، گوستاوو سوارز در زاویه بسته صاحب توپ شد که شوت او با اشتباه عجیب و مهلک عیسی هوتی سنگربان اتحاد کلباء وارد دروازه شد تا بنی یاس با یک گل از میهمان خود پیش بیفتد.

 

در ابتدای نیمه دوم و با تغییراتی که فرهاد مجیدی ایجاد کرد، کلباء توانست به گل تساوی دست یابد. روی کرنر ارسالی لئوناردو اسپاداچیو، این ایگور روسی، مدافع پیش تاخته کلباء بود که با یک ضربه سر دیدنی، توپ را وارد دروازه میزبان کرد تا حساب کار یک – یک مساوی شود.

 

شاگردان مجیدی در دقیقه ۶۹ به گل برتری دست یافتند. روی یک کار تیمی دیدنی و یک و دو با عبدالله دیابی، این فیلیپ کیس بود که وارد محوطه جریمه شد و با یک ضربه دقیق، توپ را از گلر بنی یاس عبور داد و این بازیکن اهل اسلواکی کلباء، توانست تیمش را از حریف پیش بیندازد.

 

 

 

شناسه خبر : 6840
تاریخ : 1402/1/19 13:30:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/mjG6sh
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #فرهاد مجیدی #ادنوک لیگ امارات #اتحاد کلبا #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.