آخرین اخبار
دوره‌های آموزشی نقش موثری در ارتقای مهارت و افزایش بهره‌وری مدیران دارد.
استاندار بوشهر گفت: دوره‌های آموزشی نقش موثری در ارتقای مهارت و افزایش بهره‌وری مدیران دارد.

به گزارش نشریه دریاکنار ونقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌‌زاده در آیین گشایش دوره‌های آموزشی تخصصی مدیران استان با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، نقش بانوان در جامعه را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: شهدای والامقام با تربیت در دامان مادران، این راه سعادت و کمال را انتخاب کردند که شهید حاج قاسم سلیمانی از آن جمله است.

وی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی در جامعه نهادینه شده است، تصریح کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی در سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی چه زیبا از این سردار بزرگ اسلام تجلیل و ویژگی‌های این شهید بزرگ را یادآوری کردند.
استاندار بوشهر، نقش آموزش‌ در بهره‌وری و توسعه را مهم دانست و افزود: آموزش در بهره‌وری مدیران از جایگاه مهمی در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و اداری و خدماتی برخوردار است.
محمدی‌زاده، آموزش ضمن خدمت کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: آموزش ضمن خدمت در محل کار سبب عملیاتی شدن آموزش نیز می‌شود و آثار مهم و مطلوبی در پی دارد.

وی استفاده از فرصت آموزش برای ارتقای بهره‌وری در ادارات را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: عمر مدیریت بسیار کوتاه و زودگذر است که استفاده از این فرصت برای خدمات‌رسانی به جامعه هدف، با آموزش تخصصی اثرگذاری قابل توجهی دارد.
استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش مقدماتی حکمرانی گفت: بدون تردید این دوره‌های آموزشی، نقش مهمی در ارتقاء سطح آموزش مدیران و افزایش تخصص و مهارت و بهره‌وری مدیریتی دارد.

وی یکی از مأموریت‌های اصلی این‌ دوره‌ها را ارتقاء مهارت‌های مسئولان دانست و اضافه کرد: برپایی این کلاس‌ها، به افزایش توانمندی مدیران کمک قابل توجهی می‌کند که از استقبال مدیران برای حضور در این دوره‌های آموزشی قدردانی می‌شود.

شناسه خبر : 5221
تاریخ : 1401/10/24 18:33:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/PtUF5e
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #استانداربوشهر #احمدمحمدی زاده #دوره های آموزشی #ارتقاء مهارت های مسئولان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.