آخرین اخبار
رئیس جدید اورژانس ۱۱۵ از واحدهای مختلف مرکز بازدید کرد
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر باهدف آشنایی با همکاران و حل موانع و مشکلات واحدهای مختلف اورژانس از واحدهای مختلف مرکز بازدید کرد.

دکتر سید حسین موسوی هم‌زمان با شروع کار خود در مرکز مدیریت اورژانس ۱۱۵ به همراه مدیران از نزدیک از واحدهای مختلف بازدید نمود و در جریان مسائل واحدها قرار گرفتند.
 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در حاشیه این بازدید گفت: بازدید از واحدهای اورژانس باهدف آشنایی و حل موانع و مشکلات واحدها انجام می‌شود و تمام معضلات اورژانس استان که از سوی مدیران مطرح می‌گردد به جد پیگیری خواهد شد و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.
دکتر موسوی ضمن بازدید از آمبولانس ویژه اورژانس استان بر ضرورت بهسازی آمبولانس‌های استان تأکید کرد و افزود: تمامی مسائل پرسنلی و زیرساختی و آمبولانس‌ها از جایگاه مهمی برخوردارند و مجموعه این واحدها و فرایندها باید به بهترین شکل در خدمت مردم باشند.

شناسه خبر : 2927
تاریخ : 1401/5/31 13:30:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/N5SoBV
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دکتر سید حسین موسوی #اورژانس #۱۱۵ #حوادث

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.