آخرین اخبار
رسیدگی به مشکلات بنگاه‌های اقتصادی بوشهر
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از رسیدگی به مشکلات ۱۰ بنگاه اقتصادی در حوزه صمت، جهادکشاورزی و شیلات در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

مهدی صفوی بیان کرد: در چهل وسومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان باحضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران بانک‌های عامل، مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و مدیران بنگاه‌های اقتصادی مربوط در راستای استمرار رسیدگی به مشکلات بنگاه‌های تولیدی و تسریع در راه‌اندازی واحد‌های راکد جهت مانع زدایی، مشکلات آنان بررسی و تعیین تکلیف شد.

دبیرکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به مشکلات چند بنگاه اقتصادی در زمینه طرح تولید قطعات بتنی، کودشیمیایی، گلخانه، بسته‌بندی و پرورش میگو و تولید سیم و کابل اشاره کرد و افزود: مقرر و مصوب شد هریک با توجه نوع مسائل و موضوعات مربوط به‌منظور فعال سازی، تسریع درپرداخت تسهیلات بانکی، تقسیط بدهی معوق و بخشودگی جرائم تامین اجتماعی، دستگاه‌هایی اجرایی و بانک‌های عامل مربوط نظیر جهاد کشاورزی، اداره کل تامین اجتماعی و ... همکاری و کمک لازم را به‌عمل آوردند.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی برای افزایش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرایی به‌صورت مستمر و هفتگی و همچنین پیگیری و مکاتبات متعدد برای مرتفع کردن مشکلات بنگاه‌های تولیدی از جمله اقدامات مسئولان استان برای حمایت از تولید کنندگان است.

صفوی تاکید کرد: در راستای تحقق کامل شعار سال (تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین) و حمایت بیشتر از صنایع استان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همچنین بانک‌های عامل انتظار داریم تعامل و همکاری بیشتری با دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان داشته باشند تا اجرایی شدن مصوبات با سرعت بیشتری پیش برود.

شناسه خبر : 5200
تاریخ : 1401/10/24 05:52:01
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/akpC3D
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #بنگاه های اقتصادی #رسیدگی #مهدی صفوی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.