گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
روابط‌عمومی‌ها پل ارتباطی مردم و دستگاه‌ها
روابط‌عمومی‌های برتر شهرستان بوشهر تجلیل شدند
در آیینی که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد، از روابط‌عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌های این شهرستان تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور فرماندار بوشهر و جمعی از مدیران و فعالان روابط‌عمومی برگزار شد، از تعدادی از روابط‌عمومی برتر در بخش‌های مختلف با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

فرماندار بوشهر در این مراسم با تأکید بر اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات، اظهار داشت: "روابط‌عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌ها هستند و وظیفه‌ای خطیر در راستای اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و به‌موقع بر عهده دارند."

وی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها باید در عصر حاضر با به‌کارگیری ابزارها و فناوری‌های نوین، فعالیت خود را به‌روز و پویا کنند، افزود: امروزه با گسترش شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، روابط‌عمومی‌ها باید حضوری فعال در این عرصه داشته باشند و با تولید محتوای جذاب و مخاطب‌پسند، زمینه ارتباط مؤثر با مردم را فراهم کنند.

 

روابط‌عمومی‌ها در بوشهر از کمبود بودجه، امکانات و آموزش گلایه کردند

خانم محمدی، روابط‌عمومی اداره کل هواشناسی استان بوشهر، به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم وبعنوان نماینده این قشر، با اشاره به کمبود بودجه و امکانات در روابط‌عمومی‌ها، اظهار داشت: متأسفانه بسیاری از روابط‌عمومی‌ها با کمبود بودجه مواجه هستند و از جیب خود برای تهیه ملزومات و تجهیزات کار هزینه می‌کنند. همچنین، اضافه کاری‌های این قشر به درستی مشخص و پرداخت نمی‌شود.

وی در ادامه به نیاز مبرم روابط‌عمومی‌ها به آموزش‌های تخصصی اشاره کرد و گفت: ضروری است که دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی به طور مرتب برای ارتقای دانش و مهارت‌های روابط‌عمومی‌ها برگزار شود.

خانم محمدی همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که در جهت تسهیل فرایند انجام وظایف روابط‌عمومی‌ها گام بردارند و همکاری لازم را با این قشر داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به تصویب طرح طبقه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی در مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که با اجرای این طرح، شاهد ساماندهی وضعیت شغلی و معیشتی روابط‌عمومی‌ها در کشور و به تبع آن، استان بوشهر باشیم.

 

گفتنی است که در این مراسم از تعدای از روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌های شهرستان بوشهر با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

 

 

شناسه خبر : 15386
تاریخ : 1403/2/30 11:44:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/aZHV2L
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #روابط‌عمومی‌ #تجلیل #روز ارتباطات و فناوری #اداره کل بنادر و دریانوردی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.