آخرین اخبار
بیش از 3 هزارو800 گشت مشترک بازرسی و نظارت بر بازار استان بوشهر
مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهراز اجرای 3816 مورد گشت مشترک بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات دراستان خبرداد.

به گزارش دریاکنار؛ مهدی صفوی افزود : طی 9 ماهه سالجاری از 3816 فقره گشت مشترک با حضور دستگاههای اجرایی مرتبط نظیر صمت ، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف ، تعزیرات حکومتی و غیره ،  523 مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش 6 میلیارد و 606 میلیون ریال گردیده و جهت سیرمراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

🔹صفوی عنوان کرد :  به منظور تسریع رسیدگی به شکایات مردمی و جلوگیری از اجحاف در حقوق مصرف کنندگان ، اجرای برنامه های گشت مشترک بازرسی در سراسر استان از سوی صمت با همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط تا پایان سالجاری در حال اجرا است . 

🔹وی تشریح کرد: گشت های مشترک بازرسی  بصورت برنامه ریزی شده در دو بخش صنفی عرضه کالا و خدمات که در هر نوبت از یک بخش از اصناف با حضور بازرسین مربوطه انجام می گردد. 

🔹همچنین بازرسی ها در بخش کالا نظیر مواد غذایی ، مواد آرایشی بهداشتی، پوشاک ، کیف و کفش و غیره و در بخش خدمات مانند تعمیرگاه خودرو، کارواش خودرو، آرایشگاه و غیره انجام می شود .  

🔹مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: شهروندان به عنوان بازرس افتخاری می توانند به حوزه معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان مراجعه و آموزش های لازم را کسب نموده و سپس در سطح بازار بازرسی کنند .  

🔹مدیر کل صمت استان از مردم عزیر خواست ، در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی اعم از گرانفروشی، احتکار، عدم عرضه کالا، عدم صدور فاکتور، تقلب و کم فروشی ، عدم درج قیمت و غیره مراتب را از طریق سامانه پاسخگویی 124 و یا بصورت حضوری به واحد رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان و یا شهرستان مربوطه گزارش نمایند .

 

منبع: روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر

 
شناسه خبر : 13409
تاریخ : 1402/10/24 06:18:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/TIvvzH
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مدیرکل صمت #گشت #مشترک بازرسی و نظارت #نحوه عرضه #کالا و خدمات #نظارت بر بازار #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.