گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
سرعت بخشی به تکمیل پروژه فاز 14 پارس جنوبی، شکوفایی افزایش تولید را همراه دارد
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با متخصصان و کارکنان پالایشگاه سیزدهم ( فاز 14) پارس جنوبی گفت: حضور موثر و کلیدی متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی نقش بسیار سازنده‌ای در روند تکمیل و پیشرفت فاز 14 پارس جنوبی دارد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، در نشست با متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی مستقر در پالایشگاه سیزدهم ( فاز 14) بیان کرد: با تلاش و همت بلند گروه متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی مستقر در فاز 14 و در سایه تعامل،همکاری و همدلی سازنده با کارکنان و مدیران شرکت نفت و گاز پارس عملیات تکمیل واحدهای باقیمانده این پروژه با شتاب بسیار چشمگیری در حال انجام است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: در روزهای گذشته، جهت بررسی مسائل متعدد فاز 14 پارس جنوبی، نشست تخصصی و کارشناسی با مدیرعامل و متخصصان نفت و گاز پارس برگزار گردید، در این جلسه مسائل مهم و کلیدی پالایشگاه سیزدهم پارس جنوبی مطرح شد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد دستاوردهای بسیار شایسته‌‌ای در این پالایشگاه باشیم.

باهوش در ادامه به وضعیت رفاهی و امکانات اسکان کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در پالایشگاه‌های سایت دو اشاره نمود و تصریح کرد: مسائل مهم کارکنان ساکن در استراحتگاه‌های سایت دو در جلسات روزهای اخیر با مدیران ارشد منابع انسانی وزارت نفت مطرح شده و رایزنی های متعددی در جهت مرتفع نمودن موارد مهم استراحتگاه‌های کارکنان پرتلاش پالایشگاه‌‌های سایت دو انجام شده و در آینده نزدیک شاهد رفع این موارد خواهیم بود.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی دقیق و منظم مدیران و متخصصان دو شرکت اصلی در پارس جنوبی ( نفت و گاز پارس و مجتمع گاز پارس جنوبی ) شاهد سرعت بخشی به روند تکمیل واحدهای باقیمانده پالایشگاه سیزدهم (فاز 14) هستیم و این موفقیت در چرخش اقتصادی کشور تاثیر بسیار مثبت و بی نظیری خواهد داشت.

در ادامه ی این نشست، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از واحدها و دفاتر مختلف کارکنان مستقر مجتمع در پالایشگاه سیزدهم ( فاز 14) بازدید کرد و از نزدیک مسائل   را مورد بررسی قرار داد.

شناسه خبر : 5078
تاریخ : 1401/10/19 05:48:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/r4XfI6
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی #احمدباهوش #پالایشگاه سیزدهم #وزارت نفت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.