آخرین اخبار
شخصِ استاندار باید پاسخگوی ضرب و شتم علی جهاندار (مطالبه گر و روزنامه نگار تنگستانی) باشند
همگان واقف هستیم علی جهاندار از مطالبه گرانِ واقعی و روزنامه نگار حق طلب تنگستانی توسط عده ای ناشناس مورد ضرب و شتم واقع گردیدند.

فارغ از اینکه ایشان در زمره اعضاء هیات تحریریه مجموعه دریاکنار می باشند و به عنوان یک انسانِ حق طلب بارها موضوعِ سهل انگاری مجموعه های بخشداری و فرمانداری تنگستان را مورد نقد واقع گردانده و درخصوص سنگ اندازی های مفرط در عزل روستای گشی از منطقه خائیز دست به دامان مشاورین استاندار گشتند که به موضوع ورود کنید و با خاطیان برخورد کنید.

اما این مهم نیز بسان سایر امور مردمی در سطح استان بوشهر از یک گوش وارد و از گوش دیگر خارج شد.

مگر می شود دریک استان با فرهنگی دیرینه این چنین یک مطالبه گر را مورد ضرب و شتم واقع گردانند و مسئولین هم در این موضوع سکوت اختیار کنند.

جناب استاندار چه بخواهید چه نخواهید چه بدانید چه ندانید شخصِ حضرتعالی بایستی پاسخگوی ضربه های وارد شده بر این جوان باشید چرا که همه معضلات و مشکلات موجود در جامعه در انتصابات غلط مدیران استانی خلاصه می شوند.

و بسان همیشه اعلام می نماییم علاج واقعه قبل از وقوع نمایید و موضوع آقای جهاندار را شخصا بررسی بفرمائید و ببینید بنده خدا به چه جرمی راهی بیمارستان گشته است، خواهشا به مشکلات مردم رسیدگی کنید با حرف و تیتر دردی از مردم برداشته نمی شود.

شناسه خبر : 9280
تاریخ : 1402/4/13 15:14:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Xk3wGm
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #علی جهاندار #روزنامه نگار #تنگستان

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • بوشهری
    5 ماه قبل

    از بسی دروغ پراکنی میکنید