آخرین اخبار
شفایِ شفافیت
هرجا که هوشمندانه تخریب شدید، سلطانِ شفاف سازی باشید و روز به روز بر بهبود عملکرد خود صحه گذارید.

به نام مقام متعال

یکی از اتفاق های رایجی که پس از رو کردنِ دستِ افراد با عملکردِ خارج از عُرف اتفاق می افتد، واکنشهای غیرمعمولی ایشان نسبت به تخریبِ پدید آورنده شفافیت می باشد، گاها اتفاق افتاده است که طرفِ مقابل با زیرپانهادن "اخلاق حرفه ای و اصل سلامت"، از طریق کذب گویی و  نسبت دادن برخی اتهامات، تمام تلاش خود را در راستای تشویش اذهان معطوف می نماید. این پدیده برگرفته از درماندگی تمام و کمال می باشد، چرا که شفافیت همواره برای وی دردسر ساز بوده و از رواداشتن هرگونه عملکردِ خلاف واقع جلوگیری بعمل می آورد.

اینجاست که ما بایستی در مسیر خود ثابت قدم و پایدار بوده و به مقابله حداکثری بپردازیم و به عملکردهای خارج از عُرف وی واکنش نشان دهیم. هرجا که هوشمندانه تخریب شدید، سلطانِ شفاف سازی باشید و روز به روز بر بهبود عملکرد خود صحه گذارید.  

زمانی شفافیت شفاء دهنده می باشد که شنونده ها در شنیدن الفاظ دقت عملِ لازمه را داشته باشند و از پذیرفتن هر مطلبی بدون ادله خودداری نمایند و با خود بیاندیشند که نسبت دهنده افعال چه منظوری در پی گفته هایش دارد؛ منافع شخصی، منافع  جمعی یا که صرفا بواسطه رو شدن دستش.

امید آن داریم که فرآیند شفاف سازی در بهترین حالات ممکنه و بالاترین درجه های امنیتی رخ داده  و پیگیری مسئولین ذی ربط را در پی داشته باشد.

 

مهران سلطانی نژاد

مدیرمسئول

شناسه خبر : 135
تاریخ : 1399/8/23 16:37:15
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Bi0aSV
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.