آخرین اخبار
طرح‌ها و برنامه‌‌ها به‌صورت جهادی و انقلابی اجرا شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداربوشهر باتاکید بر اجرایی شدن طرح‌ها به‌صورت جهادی و انقلابی گفت: هر برنامه و طرحی که به‌صورت جهادی و انقلابی عملیاتی شد همراه با موفقیت است.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی با اشاره به بحران آب شیرین در جهان اظهار داشت: جنگ آینده در جهان در عرصه تأمین آب شرب، کشاورزی، صنعت و محیط زیست است.

وی با تأکید بر پرهیز از کشت محصولات پر آب گفت: اکنون بسیاری از کشورها که از ظرفیت لازم در تولید محصولات کشاورزی دارند از تولید محصولات پر آب جلوگیری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه سلامت گام‌های مهم و موثر برداشته شده است تصریح کرد: در کنترل بیماری کرونا در دولت طرح‌های مهمی عملیاتی شد که خدمات مدافعان سلامت در عرصه مهار بیماری کرونا درخور تحسین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اجرا طرح‌ها و برنامه‌‌ها به‌صورت جهادی و انقلابی را موفقیت‌آمیز دانست و خاطر نشان کرد: هر برنامه و طرحی که به‌صورت جهادی و انقلابی عملیاتی شد همراه با موفقیت است که در این راستا باید این فرهنگ در تمامی برنامه‌ها برای حل مشکلات جامعه و محقق شدن مطالبات مردم متبلور شود.

پورات، زیرساخت توسعه و پیشرفت را سلامت دانست و تأکید کرد: باید به حوزه سلامت و تأمین زیرساخت‌ها نگاه ویژه شود چرا که توسعه سرمایه‌گذاری در این حوزه افزایش ایمنی و سلامت جامعه در پی دارد.

وی با بیان اینکه همه طرح‌ها و برنامه‌ها وابسته به بودجه و اعتبار است تصریح کرد: اجرا همه برنامه و طرح‌ها به سازمان برنامه و بودجه منتهی می‌شود که باید در تأمین اعتبار آنها تلاش ویژه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر توجه به رفع آلایندگی و آلودگی‌های زیست محیطی را مورد تأکید قرار داد و گفت: حل مشکلات پسماندها در همه بخش‌ها باید در اولویت برنامه‌ها برای تقویت زیر‌ساخت‌های سلامت قرار داده شود.

در ادامه کتاب آیینه تمام نمای استان بوشهر مشتمل بر تاریخ، جغرافیا، اماکن قدیمی و مذهبی و دیگر حوزه‌ها با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر رونمایی شد.

   کتاب «آیینه تمام نمای استان بوشهر » اثر پژوهشگر بوشهری شامل تاریخ، جغرافیا، فرهنگ و هنر در قالب یک هزار سوال به همراه پاسخ است.

کتاب یاد شده اثر مسعود عرب‌زاده در حوزه‌های تاریخ، جغرافیا، اماکن قدیمی و مذهبی، روستاها، شهرها، نویسندگان، آداب و رسوم، چهره‌های ادبی، مذهبی و سیاسی استان بوشهر است.

شناسه خبر : 2248
تاریخ : 1401/4/8 11:44:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/dDLl3g
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اخبار استانداری #استانداری بوشهر #معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی #اکبر پورات #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.