گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
فرماندار جدید دیلم معارفه شد
فرماندار جدید دیلم در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر معارفه و از فعالیت های فرماندار سابق این شهر تقدیر شد.

آیین تودیع و معارفه فرماندار دیلم برگزار شد؛ در این مراسم محمد اسدی به عنوان سرپرست فرمانداری دیلم معرفی و از زحمات ناصر کشاورزی فرماندار سابق تقدیر شد.

اکبر پورات معاون استاندار بوشهر روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دیلم افزود: تشکیل اتاق فکر در اقشار مختلف بویژه جوانان برای مردمی سازی فعالیت‌ها و زمینه سازی برای مشارکت آحاد مردم به‌ویژه در جوانان، دیگر انتظار و توصیه از فرماندار جدید دیلم است که در تمامی امور سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی اظهارداشت: خدمت در نظام بویژه در دولت انقلابی آیت الله رئیسی یک غنیمت و توفیقی است که باید مسئولان این امانت را که عهده می گیرند در خدمتگزاری صادق و بی منت به مردم بکار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۳۰ سفارت خانه و ۱۱ رئیس جمهور به صورت مستقیم ، اغتشاشات را هدایت می کردند اما با رهبری داعیانه رهبر معظم انقلاب، هوشیاری و بصیرت مردم و تلاش جهادی نهادهای امنتیتی، اطلاعاتی و نظامی و همه مدیران یکی پس از دیگری خنثی شد.

وی با بیان اینکه در این جریانات دشمن برنامه داشت اما در بعضی موضوعات از جمله حوزه تعلیم و تربیت غفلت کردیم ، بیان داشت: در بین قشرهایی که در این جریانات تجمع کردند، قشر دانش آموزی و دانشجویی بودند و با صحبت های انجام شده با آنها ، نسبت به اسلام ، ولایت فقیه و انقلاب اطلاعاتی نداشتند زیراکه ما خوب کار نکردیم.

پورات افزود: معاونت پرورشی به عنوان مرجعی که در آموزش و پرورش یک رکن تعلیم وتربیت است در یک مقطعی حذف شد و باعث شد تا در این حوزه نسبت به دانش آموزان و آینده سازان مملکت غفلت کنیم.

وی بیان کرد: اکنون هم دور نیست و بحث جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن بویژه در جامعه اسلامی تاکید دارد در مدارس و دانشگاه‌ها با جدیت انجام می دهیم.

پورات گفت: دانش آموزان و دانشجویانی که باید تربیت کنیم مدیران آینده کشور خواهند بود و اگر نسبت به آنان غفلت کنیم در جهان و آخرت پاسخگو باید باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر به در پیش بودن سفر رئیس جمهور و هیات دولت به این استان اشاره کرد و افزود: در جریان این سفر وزرا به شهرستان ها سرکشی خواهند کرد.

وی گفت: افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و شنیدن مسایل و مشکلات مردم در سفر وزرا از جمله به شهرستان دیلم انجام خواهد شد.

پورات ادامه داد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته حضور وزرای اقتصادی و دارایی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان قطعی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با تقدیر از زحمات فرماندار سابق دیلم گفت: این مدیر از شخصیت های ارزشی و یکی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در طول قریب به یک سال، خدمات بسیار زیادی برای شهرستان انجام داد و از وی در مسئولیت گزینش استانداری بوشهر استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: فرماندار جدید دیلم نیز از نیروهای نخبه و متعهد و جوان منطقه است که انتظار داریم با همت و تلاش مضاعفی در پیشبرد هداف عالیه نظام و رونق و پیشرفت منطقه بیش از پیش تلاش کند.

در این آیین محمد اسدی به عنوان سرپرست فرمانداری دیلم معرفی و از زحمات ناصر کشاورزی فرماندار سابق تقدیر شد.

شناسه خبر : 5563
تاریخ : 1401/11/11 14:10:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/wZMe8u
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #فرماندار #معارفه #دیلم #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.