آخرین اخبار
فعالیت واحد های کسب و کار بدون مجوز توقیف شد
رئیس اتاق اصناف مرکز البرز گفت: فعالیت واحد‌های صنفی فاقد پروانه کسب غیر قانونی است و این واحد‌ها اجازه فعالیت ندارند.

حصاری به الزام آموزش تخصصی ویژه در حوزه مشاوران املاک و در راستای تکلیف قانونی مغفول مانده طی ١٢ سال گذشته و دفاع از حقوق آحاد مردم کرج در اولویت کاری اتاق اصناف البرز می‌باشد اشاره کرد.

او با اشاره به این که رعایت برخی از موارد در حوزه مشاوران املاک ضروری و دارای اهمیت است، گفت: ۱۲۹۶ نفر با شرکت در دوره از کلاس‌های آموزشی موفق به اخذ گواهینامه می‌شوند و در حال حاضر در حوزه مشاورین املاک هشت هزار مشاور که قریب شش هزار واحد دارای پروانه در کرج فعال است.

رئیس اتاق اصناف مرکز البرز با اشاره به این که جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی بسیار مورد تاکید ریاست  دادگستری و دادستان مرکز البرز است و باید در این زمینه اهتمام لازم انجام شود، تصریح کرد: واحد‌های صنفی مشاورین فاقد پروانه صنفی باید هر چه زودتر پروانه دریافت کنند.

حصاری با اشاره به این که صنف املاک حافظ منافع و سرمایه‌های یک عمر تلاش همشهریان است و این صنف باید از سرمایه‌های همشهریان حفاظت کند تا سرمایه مردم دستخوش مطامع فرصت طلبان نشود ادامه داد که در حوزه مشاورین املاک این نخستین همایش تخصصی مشاوران املاک مرکز استان البرز است که برگزار شده و این همایش‌ها تداوم می‌یابد

در پایان این همایش از مدیران، اساتید و دانش اموختگان این حوزه صنفی تقدیر به عمل آمد.

شناسه خبر : 4212
تاریخ : 1401/9/3 19:42:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/SidLx2
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #پروانه کسب #پلمپ #مجوز #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.