آخرین اخبار
لزوم جذب کودکان بازمانده از تحصیل در استان بوشهر
استاندار بوشهر بر لزوم جذب کودکان بازمانده از تحصیل در استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش نشریه دریاکنار ونقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در نشست شورای آموزش وپرورش استان بوشهر اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش از بزرگترین ظرفیت‌ها برای خدمت به انقلاب اسلامی است زیرا به حل مشکلات آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان این سرزمین می‌پردازد.


استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم جذب کودکان بازمانده از تحصیل افزود: سازو کارهای موجود برای جذب کودکان بازمانده از تحصیل در این استان متمرکز شوند تا روند جذب آنها شتاب گیرد.


وی بیان داشت: هر چه زودتر باید ساز و کارهای تعریف شده به شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها ابلاغ شود تا در آستانه دهه مبارک فجر بازگرداندن این کودکان به تحصیل و مدرسه سرعت گیرد.


استاندار بوشهر ادامه داد: هر چند برای تحصیل کودکان استثنایی در روستاها نمی‌توان در مدت کوتاه اقدامی کرد اما باید برای دیگر موارد امکانات متمرکز شود.


وی توصیه کرد: کودکان صعب العلاج در قالب برنامه‌ای دعوت و وضعیت آنها بررسی شود تا اگر نتوانستیم برای تحصیل آنان اقدام کنیم دست کم برای کمک به درمان آنها قدمی برداشته شود.

در پایان این جلسه از شوراهای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان و منطقه کاکی به عنوان شوراهای برگزیده استان بوشهر تجلیل و قدردانی شد.

شناسه خبر : 5340
تاریخ : 1401/10/29 14:47:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/7GbAKq
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #استانداربوشهر #احمد محمدی زاده #لزوم جذب کودکان #بازمانده ازتحصیل #شورای آموزش وپرورش #استان بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.