گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مسئولین استانی به گوش باشند؛ پارک، کتابخانه و داروخانه که سه ضلع مثلث محرومیتی تنگکات می باشند
تامین خواسته های حداقلی مردمان هر منطقه از جمله وظایفی است که مسئولین استانی بایستی همواره بدان توجه داشته باشند و تمامی تلاش خود را در راستای عملیاتی نمودن آن معطوف نمایند

شهر بوشهر متشکل از بخش ها و مناطق متعددی می باشد که تنگکات از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند، اما مشخص نیست مردمان این محدوده به چه منظوری همواره از نظر مسئولین پنهان مانده اند.

وقتی در کوچه پس کوچه های تنگکات قدم می گذاریم، عدم رسیدگی مطلوب را به معنای واقعی احساس می کنیم، منطقه ای عاری از پارک حداقلی جهت تفریح کودکان و نوجوانان منطقه، منطقه ای فاقد کتابخانه ای حداقلی جهت بهره مندی عاشقان علم و ادب در این محدوده و بصورت ویژه عدم بهره مندی از داروخانه ای هر چند کوچک که بسیار ضروری می باشد.

سهل انگاری مسئولین نسبت به منطقه تنگکات بوشهر، در تامین مواردی که به اشارت رفت و اموری از این قبیل نابخشودنی است، چرا که سازگاری مردمان این مناطق را نباید با  عدم تامین خواسته های حداقلی ایشان پاسخ دهید، بلکه بایستی خدمت بی حد و حصر نسبت به ایشان را همواره در دستور کار خود قرار دهید.

پارک، کتابخانه و داروخانه که سه ضلع مثلث محرومیتی تنگکات می باشند را می توان با یک هم اندیشی مثبت عملیاتی نمود، باشد که مسئولین ذی ربط صدای محرومیت این مناطق را شنیده باشند و کلنگ عملیاتی نمودن موضوعات را بر زمین بکوبند.

شناسه خبر : 4110
تاریخ : 1401/8/26 12:25:53
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6pF7Mf
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سهیلا سلطانی #سردبیر #قلم

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.