آخرین اخبار
نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان بوشهر برگزار شد
نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان بوشهر بر هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در زمینه تعیین حریم سواحل و بهره‌گیری از ظرفیت صنعت های دریا محور خصوصاً صنعت کشتی سازی برای رونق فرصت‌های اشتغال پایدار تأکید شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهردر حاشیه نشست‌ کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان بوشهر عنوان کرد: در این نشست علاوه بر پیگیری و بررسی دستورکارهای جلسه، بر اهمیت تعیین حد مبنا و حریم سواحل استان بوشهر با هدف اجرای کامل طرح جامع ICZM تأکید شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر همچنین با اشاره به توانمندی صنعت کشتی سازی استان بوشهر در ایجاد فرصت‌های اشتغال پایدار در حوزه‌های صنعتی و گردشگری صنعت افزود: با توجه به اینکه انجام طرح‌های مطالعاتی پیش از آغاز مراحل اجرایی آن اهمیت بسزایی دارد، در این نشست از دستگاه‌های ذیربط در حوزه‌های مختلف حاکمیتی خواسته شد که بررسی‌های لازم و مطالعات کارشناسی به منظور تسریع در انجام طرح‌های مذکور به عمل آورند.

وی افزود: پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور تا حصول نتیجه کافی ادامه خواهد داشت. یکی از مهمترین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر دریافت 750 میلیون دلارتسهیلات بصورت سالیانه 250 میلیون دلار درخصوص جایگزینی شناورهای ساخت خارج می باشد که با توجه به اهمیت موضوع و نقش موثر آن در این صنعت پیگیری هایی در حال انجام می باشد.

شناسه خبر : 3889
تاریخ : 1401/8/10 08:31:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/SL3nBq
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #محمدهادی رستمیان #مدیریت سواحل #صنعت کشتی سازی #اشتغال #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.