آخرین اخبار
پاکسازی سواحل نایبند به همت کارکنان عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی
کارکنان واحد عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی برای حفظ و بهسازی محیط زیست پیرامونی در یک برنامه مشترک سواحل زیبای نایبند در محدوه جغرافیایی شهرستان عسلویه را پاکسازی کردند.

مهدی خضری، سرپرست بهداشت، ایمنی، محیط زیست مدیریت عملیات مشترک گفت: کارکنان واحد عملیات مشترک مجتمع گاز پارس جنوبی جهت ترویج فرهنگ صیانت از محیط زیست مناطق پیرامونی اقدام به پاکسازی سواحل زیبای نایبند و اجرای برنامه‌های فرهنگی کردند.

 

 

خضری در این برنامه اظهار کرد: کارکنان واحد عملیات مشترک مجتمع همواره در کنار تولید پایدار گاز، نگاه بسیار ویژه‌ای به محیط زیست پیرامونی خود دارند و تاکنون برنامه‌های متعددی را در این حوزه انجام داده‌اند و امید داریم در سال جاری نیز در سایه همدلی و کار گروهی بتوانیم دستاوردهای مهمی در این امر ثبت نماییم.

 

 

وی ادامه داد: ارتباط بسیار نزدیک صنعت با زندگی اجتماعی و محیط زیست ساکنان اطراف، توجه بیش از پیش مجموعه‌ صنعت مستقر در منطقه پارس جنوبی بر محیط زیست و سلامت را می‌طلبد. در همین زمینه مجتمع گاز پارس جنوبی در سال‌های اخیر تاکنون بر اجرای حداکثری طرح‌های محیط زیستی اهتمام ورزیده است.

 

 

خضری با بیان اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی همواره در حوزه‌ محیط زیست در منطقه پیشرو بوده است، گفت: مدیریت عملیات مشترک مجتمع گاز پارس جنوبی با توجه به اهداف محیط زیستی و وظیفه خود در این حوزه که صیانت از محیط زیست است، توانسته با تلاش کارشناسان و متخصصان گام های مهمی را در مسیر توجه به محیط زیست بردارد.

 

 

سرپرست بهداشت، ایمنی، محیط زیست مدیریت عملیات مشترک بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی همواره با پیاده‌سازی برنامه‌های فرهنگی و محیط زیستی توجه بسیار خوب و شایسته‌ای به منطقه داشته و پروژه کاشت درختان حرا در منطقه یکی از مهمترین این برنامه‌ها است.

 

 

خضری در ادامه تصریح کرد: مدیران پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار نهادهای مردمی در منطقه می‌توانند اقدام‌های شایسته‌ای انجام دهند.

 

 

شناسه خبر : 7494
تاریخ : 1402/2/10 19:02:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hjQ8He
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #پاکسازی #سواحل #نایبند #مجتمع #گاز پارس جنوبی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.