آخرین اخبار
ولادمیر پوتین میان روس ها همچنان محبوب است
شصت و هشت درصد مردم روسیه باری دیگر پوتین را انتخاب کردند

شصت و هشت درصد مردم روسیه باری دیگر پوتین را انتخاب کردند 

 

 

براساس اعلام مرکز نظرسنجی لِوادا روسیه، ۶۸ درصد جمعیت آماری نظرسنجی اخیر این مرکز، خواستار انتخاب مجدد پوتین به عنوان رئیس جمهور این کشور در انتخابات ۲۰۲۴ مسکو هستند.

 

از بین کسانی که در این نظرسنجی خواستار ابقای پوتین در سمت ریاست جمهوری پس از سال ۲۰۲۴ هستند، ۲۹ درصد گفته‌اند که او «سیاست درستی را در پیش گرفته و کشورشان را قدرتمند می‌کند» و ۲۰درصد از موافقان ابقای پوتین نیز تاکید کرده‌اند که «او رئیس جمهور خوبی است.»

 

همچنین ۷۰ درصد پاسخ‌دهندگان معتقدند که پوتین «حامی ملت و ثبات است و هیچ جایگزینی برای او وجود ندارد.»

 

عمده کسانی که خواهان ابقای پوتین هستند، ۵۵ سال یا بیشتر دارند. انتخابات ریاست جمهوری روسیه قرار است در مارس ۲۰۲۴ برگزار شود.

 

این نخستین انتخابات ریاست جمهوری است که پس از تصمیم پوتین برای اعمال اصلاحات در قانون اساسی روسیه در سال ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد. پوتین نخستین بار در سال ۲۰۰۰ به عنوان رئیس جمهور روسیه انتخاب شد و تا سال ۲۰۰۸ برای دو دوره متوالی رئیس جمهور بود. او سپس در سال ۲۰۱۲ دوباره برگزیده و در سال ۲۰۱۸ ابقا شد

 

 

 

شناسه خبر : 9420
تاریخ : 1402/4/19 12:33:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LVBjD5
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #ولادمیر پوتین #جنگ روسیه و اوکراین #انتخابات روسیه #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.