آخرین اخبار
پوشش بیمه‌ای و حمایت مالی از بیمه‌شدگان، مهم‌ترین مأموریت سازمان بیمه سلامت است
مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: مهم‌ترین مأموریت سازمان بیمه سلامت پوشش بیمه‌ای و حمایت مالی از بیمه‌شدگان است.

داراب بارگاهی افزود: در ابتدای سال 1401 سازمان بیمه سلامت با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از 5 میلیون و 400 هزار نفر از جمعیت کشور که تحت پوشش هیچ نوع بیمه‌ای نبودند را شناسایی، دهک بندی و تحت بیمه قرار داد و این افراد بدون مراجع به ادارات بیمه سلامت بیمه شدند که از این تعداد سهم استان بوشهر حدود 22 هزار نفر بود.
بارگاهی اذعان داشت: با حمایت و تأکید دولت سیزدهم سازمان‌های بیمه‌گر را موظف کرد پرداخت هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور را بر عهده بگیرند و بیمه سلامت با مرکز ناباروری موجود در استان قرارداد بسته زوج‌های نابارور تحت پوشش بیمه می‌توانند خدمات خود را تا 90 درصد تعرفه‌های دولتی و عمومی غیردولتی دریافت نمایند.
وی تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه دارای 6 مرکز خدمات جامع سلامت با 10 پزشک، 7 ماما و 2 دندان‌پزشک پرداختی‌هایی بابت ارائه خدمات ارائه‌شده دریافت کرده‌اند.
مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر از تشکیل صندوق بیماران خاص پوشش هزینه درمانی 26 نوع بیماری خاص و صعب‌العلاج خبر داد و گفت: ایجاد صندوق ویژه این بیماران اقدامی بی‌سابقه است و در گام دوم تعداد و نوع بیماری‌های تحت پوشش این صندوق افزایش می‌یابد.

شناسه خبر : 3993
تاریخ : 1401/8/18 12:41:54
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/mKCTbC
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #داراب بارگاهی #پوشش #بیمه‌ای #مدیرکل بیمه #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.