آخرین اخبار
پیام تبریک استاندار بوشهر بمناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر
استاندار بوشهر با صدور پیامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را به مردم شریف استان بوشهر تبریک گفت.

به گزارش دریاکنار و نقل روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده با صدور پیامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را به مردم مومن و شریف استان بوشهر تبریک گفت.

 استاندار بوشهر در بخشی از این پیام یادآور شد: ماه رمضان، ماه رحمت و مغفرت الهی و ماه عبادت و نیایش است و اکنون در پایان این ضیافت بزرگ و یک‌ماه روزه‌داری، به استقبال عید سعید فطر می‌رویم.

محمدی‌زاده تصریح کرد: عید فطر در واقع پاداش خداوند به مومنانی است که یک‌ماه تمام، خالصانه و با ایمان قوی، ضمن روزه‌داری، خود را از گناه و ناپاکی دور نگه داشتند و به شکرانه عید فطر، جشن می‌گیرند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امروز ذکر "اللهم اهل الکبریاء و العظمه" در جهان اسلام، طنین‌‌انداز شده و نماز وحدت‌بخش عید سعید فطر در سراسر ملل اسلامی با شکوه و عظمت خاصی اقامه می‌شود.

محمدی‌زاده بیان کرد: اینجانب فرا رسیدن عید سعید فطر را به مردم شریف و مومن استان بوشهر تبریک گفته و آرزو می‌کنم شاهد سربلندی و عاقبت‌بخیری امت اسلام باشیم.

شناسه خبر : 7272
تاریخ : 1402/2/1 21:18:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Ko1ZH1
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #پیام تبریک #استاندار #احمد محمدی زاده #عید فطر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.