آخرین اخبار
پیام تسلیت بخشدار دلوار به مناسبت عروج ملکوتی ذاکر اهل بیت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد زارعی
عبدالرضا عالی‌پور بخشدار دلوار: ارتحال روحانی مشهور و برجسته، مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ، پیر غلام حسینی، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ احمد زارعی ( رحمه‌الله علیه) موجب تأثر و تأسف همگان گردید.

به نام خدا

انا لله و انا الیه راجعون

امام صادق (علیه السلام) فرمود: هیچ کس نیست که درباره حسین (ع )شعری بسراید و بگرید و با آن بگریاند مگر آن که خداوند، بهشت را بر او واجب می کند و او را می آمرزد.

ارتحال روحانی مشهور و برجسته، مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ، پیر غلام حسینی، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ احمد زارعی ( رحمه‌الله علیه) موجب تأثر و تأسف همگان گردید.

آن روحانی بزرگوار از مفاخر و روحانیون عظیم الشان استان به ویژه بخش دلوار بود که سال‌های پربرکت عمر خود را در راه نشر معارف اسلامی و مدح و ذکر اهل بیت (ع) خصوصا روضه های غریب کربلا امام حسین(ع) گذراند که نوا و صوت داوودی او هنوز در گوش شیفتگان آن حضرت طنین انداز است .

این ضایعه‌ی عظیم و مصیب وارده را به فرزندان آن مرحوم و بیوت محترم وابسته ، روحانیت معظم ، جامعه ذاکرین و مداحان و همه اهالی استان بوشهر ، شهرستان تنگستان و بخش دلوار تسلیت و تعزیت عرض نموده،

غفران و رحمت واسعه‌ی الهی را برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم ، ازخداوند متعال مسألت می نمایم .

عبدالرضا عالی‌پور

بخشدار دلوار

شناسه خبر : 14517
تاریخ : 1402/12/25 12:25:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ntz1en
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #بخشدار دلوار #عبدالرضا عالی پور #ارتحال #حاج شیخ احمد زارعی #مداح #ذاکر اهل بیت #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.