گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام تسلیت معاون رییس‌جمهور در پی شهادت شهیده معصومه کرباسی و شهید رضا عواضه
زهرا بهروز آذر معاون‌ رییس‌ جمهور در امور زنان و خانواده طی پیامی شهادت خانم معصومه کرباسی و همسرشان را تسلیت گفت

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده: زهرا بهروز آذر معاون‌ رییس‌ جمهور در امور زنان و خانواده طی پیامی شهادت خانم معصومه کرباسی و همسرشان را تسلیت گفت،متن پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
«و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله أمواتاً بل أحياء عند ربهم يرزقون»

با کمال تأثر و اندوه، در این روزهای غمبار، یاد و خاطره‌ی شهدای مظلوم فلسطین و لبنان، به ویژه مادر فداکار و آزاده، معصومه کرباسی و همسرش، رضا عواضه، در دل‌های ما زنده می‌ماند که با فداکاری و عشق به فرزندان و خانواده‌شان، نماد امید و ایستادگی در برابر ظلم‌های بی‌شمار و جنایت‌های رژیم اشغالگر اسراییل بودند. 

زندگی و شهادت مرحومه معصومه کرباسی، تجلی‌گر عزم و ارادهٔ تمام زنان مقاومت است، زنانی که با صبرشان ظالمان را رسوا می‌کنند و با شفقت و مسئولیت‌پذیری‌شان، میراثی از عشق به زندگی و امید را برای نسل‌های آینده بر جای می‌گذارند.

شهادت این پدر و مادر مهربان را به فرزندان عزیزشان، خانمها زهرا و فاطمه  و آقایان مهدی، مهتدی، محمد، و خانواده‌های محترم کرباسی و عواضه تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان علو درجات و برای بازماندگان صبر و آرامش مسئلت دارم

شناسه خبر : 18080
تاریخ : 1403/8/3 11:58:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/IbIZsG
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.