آخرین اخبار
پیام سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس
یاسر جمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر طی پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطر شهیدان راه وطن را گرامی داشت.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر طی پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطر شهیدان راه وطن را گرامی داشت. در این پیام آمده است:

تاریخ پر فراز و نشیب این سرزمین روزها و روزگاران بسیار دیده و گذرانده است تا امروز بر قله های عزت و افتخار، از ایران قوی و همدل سخن گوییم.

هرچند تاریخ جانفشانی مردمان دلاور این خاک، تمام تاریخ را درنوردیده اما هشت سال دفاع مقدس احوال دیگری از قصه ی ایثار و فداکاری برای وطن عزیزمان است؛ سالهایی که تمام یک ملت دست در دست هم و دوشادوش هم برای حفاظت و دفاع از وجب به وجب این خاک، همدل شدند، جان دادند و جانان دادند.

هفته ی دفاع مقدس فرصتی شایسته برای گرامیداشت یاد و خاطر همه ی قهرمانان وطن است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی مفاهیم والای انسانی چون گذشت، ایثار، آزادگی و ... معنای عمیق تری بخشیدند. بدینوسیله درود می‌فرستیم به روح تمام شهدای والامقام راه وطن، همه ی ایثارگران قهرمان، جانبازان سرافراز و و به این مناسبت یاد و خاطر نیکشان به ویژه یاد و نام شهدای ورزشکار ایران عزیز و استان بوشهر را گرامی میداریم.

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب

   instagarm

  telegram

twitter.com/daryaaknar  twitter

  whatsapp

  facebook

  eitaa

  linkedin

شناسه خبر : 11217
تاریخ : 1402/7/1 10:31:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/28ubP5
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #هفته دفاع مقدس #سرپرست اداره کل ورزش و جوانان #یاسر جمالی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.