آخرین اخبار
‏پیام مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر به مناسبت روز 12 فروردین‏
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر در پیامی فرارسیدن دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر متن پیام هوشنگ رستم‌پور شهیدی مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر به این شرح است:

حضرت امام خمینی (ره) فرمودند : صبحگاه ۱۲ فروردین که روز نخستین حکومت الله است از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند .

روزهای آغازین بهار طبیعت قرن جديد، یادآور١٢ فروردین سال ٥٨ و ایام سرنوشت سازی است .با عزم تاریخی مردم مؤمن، ولایتمدار و بیدار دل این سرزمین، حماسه ای بياد ماندنى رقم خورد و عزت، اقتدار و دلبستگی ملت سلحشور ایران را به استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی جاودانه ساخت.

همواره یوم الله دوازدهم فروردین ماه سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی حضور مردم ایران در تعیین سرنوشت خود ،كه جلوه ای از وعده حق خداوند تبارک و تعالی و یادآور حماسه سیاسی و فریاد بلند و پرطنین ملت فرهیخته ، فهیم و بصیر ایران به بر پایی حکومت جمهوری اسلامی ایران و تجلی یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است جشن می گیریم.

اینجانب با تبریک دوباره سال نو که با عطر رمضان همراه ميشود، پيشاپيش حلول ماه زیبای خدا را نيز تبریک گفته و این روز بزرگ و فراموش نشدنی و این فراز درخشان در تاریخ کشور عزیزمان را محضر شریف رهبر معظم انقلاب اسلامی، رییس جمهور محترم، دولتمردان خدوم و ملت شریف ايران اسلامى و مردم متدین، ولايتمدار و شهید پرور استان بوشهر تبريك و تهنيت مى گويم.سر بلندی روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران را آرزومندم و از خداوند متعال مسئلت می نمایم .

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی و درآغاز قرن پانزدهم و در سال 1401 که با تدبیر ولی امر مسلمین  و رهبر عظیم‌الشأن امت اسلام به عنوان «سال تـولیــد، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده؛  مجد ،عظمت ، اتحاد و همدلی ملت شریف ایران اسلامی یکبار دیگر بر همگان نمایان شود.

بدون ترديد به فرموده مقام معظم رهبرى "روز جمهوری اسلامی جز مهم‌ترین و پربرکت‌ترین و تعیین کننده‌ترین روزهای تاریخ ماست ،لذا پاسداشت این روز بزرگ به رخ کشیدن ظرفیت مردم سالاری اسلامی است و ضمن تجدید بیعت با شهدای والا مقام و در اجرای منویات رهبری معظم انقلاب همگام با خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی ، دولت مردمى و ايران قوى در عرصه های مختلف حضور مؤثر خواهيم داشت.از خداوند قادر متعال، تداوم روز افزون عزت، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را مسئلت می‌نمایم.

شناسه خبر : 1705
تاریخ : 1401/1/11 14:33:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/aOwHWr
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اخبار استانداری #مدیر کل دفتر شهری #روز جهموری اسلامی #۱۲ فروردین #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.