گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
در تعطیلات نوروز بیش از ۲۷ هزار خدمت در حوزه سلامت گناوه ارائه شد
رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: در تعطیلات نوروز امسال، ۲۷ هزار و ۳۴۳ خدمت بهداشتی و درمانی در مراکز خدمات جامع سلامت، بیمارستان‌های امیرالمؤمنین (ع)، سوانح و سوختگی، مراکز درمانی خصوصی، دولتی و اورژانس ۱۱۵ این شهرستان ارائه شد.

عصمت حیدری اظهار کرد: با آغاز طرح سلامت نوروزی، خدمات بهداشتی و درمانی متعددی به مراجعین مراکز خصوصی و دولتی ارائه شد که بهداشت دهان و دندان، مراقبت‌های گروه‌های سنی، دوران بارداری، زایمان و پس از زایمان، پزشکی، پرستاری، واکسیناسیون، غربالگری کم‌کاری تیروئید نوزادان، خدمات تشخیصی رادیولوژی، آزمایشگاه، بستری و جراحی از جمله آنها است.

 

وی افزود: در این مدت همچنین ۱۸ هزار و ۲۰۴ ویزیت پزشک، ۱۹۱ ویزیت دندان‌پزشک، پنج‌هزار و ۱۲۶خدمت آزمایشگاهی، یکهزار و ۹۴۶ خدمت رادیولوژی و مراقبت از ۹۸۹ کودک و ۷۵۱ مادر باردار ارایه شده است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: اورژانس ۱۱۵ در پایگاه‌های جاده‌ای، شهری و ساحلی در مجموع ۲ هزار و ۱۵۴ خدمت شامل مشاوره، درمان سرپایی و اعزام به سطوح بالاتر ارائه داده‌اند.

 

وی تصریح کرد: تمامی نیروهای حوزه سلامت گناوه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ایام نوروز در آماده‌ باش کامل بسر بردند.

 

حیدری افزود: به‌منظور ارائه خدمات بهتر به اهالی و میهمانان نوروزی و دسترسی آسان به خدمات بهداشتی، مرکز خدمات جامع سلامت سیدالشهدا به‌ عنوان مرکز معین شهری در ایام تعطیلات رسمی از ۲۹ اسفند تا چهارم فروردین فعال بود.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: مرکز خدمات جامع سلامت بندرریگ و روستای مال خلیفه همچون روزهای عادی در ایام تعطیلات نوروزی خدمات رسانی کردند.

 

وی اظهار کرد: جهت رفاه مسافران نوروزی و دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر به خدمات اورژانسی، یک کانکس در ساحل این بندر توسط اورژانس ۱۱۵ استقرار یافت.

 

حیدری بیان داشت: به‌ منظور تامین سلامت مواد غذایی شهروندان و مسافران نوروزی از ۲۵ اسفندماه کشیک نوروزی کارشناسان بهداشت محیط آغاز و تا پایان ۱۵ فروردین ادامه یافت.

 

شهرستان گناوه در تعطیلات نوروز امسال بیشترین حجم ورودی مسافران و گردشگران را در استان بوشهر به خود اختصاص داد.

شناسه خبر : 7069
تاریخ : 1402/1/26 22:22:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/KxKZ7T
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #تعطیلات #نوروز #شبکه بهداشت #گناوه #خدمت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.