گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
آغاز گام دوم عملیات جهاد تبیین در استان بوشهر
حجت‌الاسلام طاهري در نشست ویژه عملیات جهاد تبیین اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از آغاز گام دوم عملیات جهاد تبیین در این استان خبر داد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا طاهري در نشست
جهاد تبیین استان گفت: امروز تمام تلاش دشمنان براي ضربه زدن به مبانی دینی مردم است و در صورت گذشتن از این گردنه، در شرف زمینه سازي براي تحقق دولت اسلامی و نهایتاً تمدن اسلامی قرار می‌گیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: در هر جایگاهی که هستیم باید تلاش کنیم در این حرکت جهادگونه پرچم اسلام را برافراشته نگه داریم و در این جنگی که شروع شده نقش خود را بدانیم و بتوانیم
رسالت خود را انجام بدهیم.

وي ادامه داد: در گام اول عملیات جهاد تبیین در استان، جلسات متعددي با تشکلهاي میان تخصصی و نهادهاي مختلفی از قبیل بسیجیان، قرآن آموزان، هیئت هاي مذهبی، سپاه پاسداران، بسیج، آموزش و
پرورش، کانون‌هاي فرهنگی تبلیغی، بسیج دانشجویی، حوزه هاي علمیه خواهران و برادران، مجموعه قرآنیان برگزار شده و آمادگی بزرگی در همه شهرستان‌ها ایجاد شد.

حجت‌الاسلام طاهري تصریح کرد: طراحی و تدوین نقشه راه مشخص و استمرار آن باعث که ساماندهی و استفاده از این ظرفیت‌هاي دینی و مذهبی شده و منجر به پاسخگویی به شبهات زیاد دشمنان خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تأکید کرد: گام دوم عملیات جهاد تبیین با برقراري ارتباط اولیه با افسران جوان جنگ نرم در سطح استان انجام شده و در این مرحله در هر شهرستان نیازمند تشکیل یک گروهان فعال در حوزه جهاد تبیین هستیم.

وي با دعوت از تمام دغدغه‌مندان علاقه‌مند به فعالیت در فضاي مجازي در راستاي جهاد تبیین گفت: گام بعدي ساماندهی بستر مناسب براي انجام عملیات در فضاي مجازي است و افرادي که می‌خواهند وارد این میدان شوند، ساماندهی شده و پس از سطح بندي، آموزش متناسب با هر سطح ارائه خواهد شد.

شناسه خبر : 3017
تاریخ : 1401/6/5 08:03:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/8jysjG
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #جهاد تبیین #حجت‌الاسلام طاهري #اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر #جنگ نرم #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.