آخرین اخبار
بازدید استاندار بوشهر از کارگاه پرورش عقرب در دشتستان
در بازدید استاندار بوشهر از کارگاه پرورش عقرب در بخش بوشکان دشتستان، دستورات لازم‌برای رفع مشکلات این کارگاه صادر شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر ضمن بازدید از کارگاه پرورش عقرب در دشتستان، دستورات لازم برای رفع مشکلات این کارگاه را صادر کرد.

در این بازدید که مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز استاندار بوشهر را همراهی می‌کردند، محمدی‌زاده استاندار به مدیران جهاد کشاورزی و سازمان محیط زیست دستور داد نسبت به رفع مشکل کاربری محل و سایر مشکلات اقدام شود.
همچنین مقرر شد مشکلات تامین اعتبار پروژه برطرف و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز همکاری لازم برای رونق کارگاه داشته باشند تا ایجاد اشتغال پایدار با شتاب بیشتری محقق شود.
استاندار بوشهر در این بازدید یادآور شد: برای ایجاد اشتغال در نقاط مختلف استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و از تمام ظرفیت موجود بهره می‌بریم.
احمد محمدی‌زاده تصریح کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" نامگذاری شده و برای تحقق شعار سال باید به صورت عملیاتی کار کنیم و از شعار زدگی پرهیز شود.

شناسه خبر : 1903
تاریخ : 1401/2/17 09:27:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/TCHFus
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اخبار استانداری #احمد محمدی زاده #کارگاه پرورش عقرب #دشتستان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.